اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۰۸۷
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: «اگر نمونه این اتفاق در جمعه هنری و یا رسانه ای رخ داده بود همه افراد واکنش هماهنگی نشان می دادند اما اینجا موضوع متفاوت است.»
۲۳:۱۹ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز|  مجید جلالی درباره کنار گذاشته شدن دستیاران ایرانی کارلوس کی روش اظهار داشت: «به نظر من در این اتفاق بیشتر از همه خود ما مربیان ایرانی مقصر هستیم. منظور از خودمان همه می شود؛ حتی خود من. ما در گذشته اشتباهات زیادی داشته ایم و این اتفاق هم محصول همان اشتباهات است. ما با دست خودمان جایگاه مربی را در ایران تخریب کردیم.»
 
وی افزود: «شما در نظر بگیرید که اگر نمونه این اتفاق در جمعه هنری و یا رسانه ای رخ داده بود همه افراد واکنش هماهنگی نشان می دادند اما اینجا موضوع متفاوت است. ما اینجا چه کرده ایم؟»
 
سرمربی پیکان در ادامه بیان داشت: «هر جا صحبت کردیم به تخریب یکدیگر پرداختیم؛ غافل از اینکه تخریب یک نفر در واقع تخریب جایگاه مربی است. متاسفانه جایگاه مربی ایرانی در ایران به نازل ترین حد خود رسیده است. من یادم هست که 13، 14 قبل که می خواستیم کانون مربیان را پایه ریزی کنیم جلساتی را تحت عنوان تالار گفتگوی مربیان ایران تشکیل دادیم و از مربیان خواستیم در این نشست ها حاضر شوند و اگر هم اختلاف نظری است آنجا مطرح کنند اما به رغم تلاش هایی که انجام دادم مربیان نیامدند و حمایت لازم نشد!»
 
جلالی گفت: «دوست ندارم درباره کی روش و تیم ملی حرفی بزنم و به موضوع اخیر به صورت موردی ورود کنم، چون درباره برخی مسایل خیلی وقت است که دلسرد شده ام و دلیل کناره گیری ام از کانون مربیان هم همین بود. ما خودمان را در جایگاهی قرار داده ایم که دیگر نمی توانیم از خودمان دفاع کنیم و به همین دلیل هر کسی به راحتی می تواند به مربی ایرانی حمله کند.»
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری