اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۰۲۵
سرمربی خونه به خونه گفت: «تاکنون چهار تیم را لیگ برتری کردم و امیدوارم بتوانم خونه به خونه را هم راهی سطح اول فوتبال کشور کنم.»
۱۳:۰۵ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| نادر دست نشان در مورد عملکردش در سال 95 اظهار داشت: «سال 95 در حالی یکی از بهترین سال‌های زندگی‌ام بود یکی از عجیب‌ترین سال‌های فوتبالی‌ام هم به حساب می‌آید. من در اوایل سال 95 مربی ماشین سازی بودم و در نیم فصل اول هم نتایج خوبی را با این تیم کسب کردم اما بنا به دلایلی که تبریزی‌ها دوست داشتند با مربی بومی کار کنند از این تیم رفتم و رسول خطیبی جای من را در این تیم گرفت و خوشحالم که خطیبی هم موفق شد تیم را لیگ برتری کند. بعد از ماشین سازی به صنعت نفت رفتم و در حالی که این تیم زمان ورود من 12 امتیاز با صدر جدول فاصله داشت در نهایت با تلاش و غیرت بازیکنان به لیگ برتر صعود کردیم.»

وی ادامه داد: «در فصل جدید لیگ برتر هم کار را با نفت آغاز کردم و نتایج خوبی را در نیم فصل اول لیگ برتر کسب کردم اما بنا به دلایلی از این تیم جدا شدم و به خونه به خونه پیوستم و فعلا هم در کنار مردم خوب بابل هستم تا بتوانم تیم این شهر را لیگ برتری کنم، اما خوشحالم در سال 95 هدایت دو تیم ماشین سازی و صنعت نفت را بر عهده داشتم که در نهایت هر دو تیم لیگ برتری شدند و من هم سهم کوچکی در این موفقیت داشتم.»

دست نشان در رابطه با این مساله که مهارت خاصی در لیگ برتری کردن تیم‌های لیگ دسته اول دارد افزود: «من تاکنون چهار تیم مس کرمان، استیل آذین، صنعت نفت و نفت تهران را لیگ برتری کردم و در صعود ماشین سازی هم نقش کوچکی داشتم. شرایط مربیگری در لیگ یک و لیگ برتر تفاوت زیادی دارد. در حال حاضر هم هدایت خونه به خونه را بر عهده دارم و امید زیادی دارم تا بتوانم این تیم را لیگ برتری کنم.»

وی در مورد وضعیت فوتبال ایران در سال 95 بیان کرد: «فوتبال ایران در شرف اتفاقات خوب است و موفقیت‌های تیم‌های مختلف ملی در سال گذشته موید همین موضوع است اما در سطح مسابقات لیگ مشکلات زیادی را تیم‌ها پشت سر گذاشتند که مهمترین‌ آنها عدم برگزاری منظم لیگ بود که دلیل آن هم بخاطر برگزاری مسابقات ملی بود و تیم‌ها چاره‌ دیگری نداشتند. امیدوارم این تعامل بین مربیان باشگاهی و تیم ملی ادامه داشته باشد و در نهایت منجر به صعود تیم ملی به جام جهانی شود.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری