اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۰۱۷
پیشکسوت پرسپولیس گفت: «الریان در تهران 3، 4 تا از پرسپولیس می خورد. یک بازی الهلال سخت است ولی الوحده را می بریم.»
۱۱:۵۰ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| علی پروین درباره شکست پرسپولیس مقابل الریان اظهار داشت: «خیلی حیف شد این بازی را آخر سالی باختیم. پرسپولیس خوب بازی کرد. نیمه دوم بچه ها عالی بودند. فکر می کنم بازیکنان ما کمی تمرکزشان را از دست داده بودند. قطری ها هم خیلی حرفه ای کار کردند. از سه موقعیت سه گل ساختند. من فکر می کنم اگر محمد انصاری در این بازی بود خط دفاع بهتر کار می کرد.»

وی ادامه داد: «پرسپولیس هر سه گل را یک جور خورد. حتما در این باره کادر فنی تذکرات را داده بود ولی فوتبال است و پیش می آید. این تاباتا با فوتبالی که کرد نشان داد فوتبال به سن و سال نیست.»

سرمربی اسبق پرسپولیس درباره اینکه به نظرش سرخپوشان از گروه خود صعود می کنند یا نه گفت: «اصلا به صعود پرسپولیس شک نکنید. تیم بالا می رود. همین الریان در تهران 3، 4 تا از پرسپولیس می خورد. یک بازی الهلال سخت است ولی الوحده را می بریم. اگر الهلال را ببریم، مثل آب خوردن بالا می رویم.»

پروین در پایان تصریح کرد: «به نظر من محسن مسلمان در بازی با الریان مثل همیشه عالی بود. این پسر پاس گل بسیار زیبایی داد و به نظر من تا چند سال آینده می تواند خط میانی تیم ملی و پرسپولیس را بیمه کند.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پروین پرسپولیس
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری