اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۹۵۲
کاپیتان ملی‌پوش سابق استقلال گفت: «طاهری در سال اول حضورش خیلی صحبت می‌کرد اما بعد دید اشتباه می‌کند و حالا یاد گرفته که چه زمانی صحبت کند و چه زمانی سکوت کند.»
۱۴:۳۵ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| مجید نامجومطلق عقیده دارد، شاگردان منصوریان روز به روز پخته‌تر می‌شوند و این مساله به عینه در آسیا و لیگ برتر دیده می‌شود.

وی که از برد استقلال مقابل لوکوموتیو ازبکستان خوشحال بود می‌گوید در ابتدای بازی تیم ازبکستانی بهتر بازی کرد و چند موقعیت گلزنی داشت ولی رفته رفته استقلال بهتر شد و در نهایت مزد برتری خود را گرفت.

پیشکسوت استقلال عقیده دارد دعوای هیات مدیره و کادر فنی و بازیکنان برای این تیم سم است و اگر کنترل نشوند در آینده ضرر بزرگی خواهند کرد.

اظهارات نامجومطلق را در ادامه می خوانید:

* بازی با لوکوموتیو ازبکستان را چطور دیدید؟

- بازی خوبی بود، با اینکه لوکوموتیو بازی را بهتر از استقلال شروع کرد و چند موقعیت گلزنی داشت و نشان داد، که با سبک بازی هجومی‌اش به دنبال سه امتیاز است، اما استقلال رفته رفته بهتر شد و نبض بازی را در دست گرفت و موفق شد که از موقعیت‌هایش بهترین استفاده را ببرد و با زدن دو گل سه امتیاز سخت بازی خانگی را کسب کند.

* تیم ازبک را چطور دیدید؟

- تیم خیلی خوبی داشتند، فوتبال را هجومی بازی می‌کردند وعلاوه بر این از فیزیک مناسبی برخوردار بودند. شما دیدید که تا دقیقه 90 می‌دویدند و با اینکه دو گل خورده بودند چهره یک تیم شکست خورده را نداشتند. فوتبال را اصولی بازی می‌کردند و فکر می‌کنم کنار استقلال شانس صعود به مرحله بعد را دارند.

* یعنی استقلال به دور بعد صعود می‌کند؟

- مطمنا یکی از صعود کنندگان است. استقلال با تکیه به جوانان خوبی که دارد و نیز با توجه به بازی‌های درخشانی که درلیگ انجام می‌دهند به مرز پختگی رسیدند و این تجربه حالا در آسیا عصای دست آنها شده و شما می‌بینید که در آسیا هم مثل لیگ خوب بازی می‌کنند و هم خوب نتیجه می‌گیرند. با این اوصاف استقلال به مرحله بعد صعود می‌کند.

* آیا در لیگ هم شانسی برای آنها قائل هستید؟

- رسیدن به پرسپولیس خیلی سخت است، اما شانس زیادی برای نایب قهرمانی و کسب مقام دوم دارند.

* جوانان استقلال که امروز در لیگ و آسیا می‌درخشند، به نوعی مدیون حکم فیفا هستند؟

- دقیقا همین طور است‌. استقلال و جوانانش نه تنها با این حکم ضرر نکردند بلکه سود هم کردند. تا دیروز کسی این‌ها را نمی شناخت اما حالا عصای دست منصوریان هستند و نبودشان تاثیر‌گذار است. من فکر می‌کنم حکم فیفا توفیق اجباری بود و حالا همه هواداران دارند از حضور این جوانان لذت می‌برند.

* در این هفته‌ها استقلال درگیر دعوای مدیریتی است و مدام بعضی از اعضای هیات مدیره و حتی مدیرعامل در مقابل بازیکنان موضع می‌گیرند و البته عکس این موضوع هم بوده و بازیکنان در مقابل هیات مدیره موضع گرفته‌اند؟

- این دعواها به ضرر تیم است و به جرات می‌گویم که سم است. ببینید من در ابتدای صحبت هایم گفتم استقلال در ابتدای بازی با لوکوموتیو اصلا خوب نبود و تمرکز لازم را نداشت و یکی از علت‌های آن همین موضوع بود چرا که بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند. متاسفانه در فوتبال ما که مدعی حرفه ای بودن را دارد جایگاه‌ها مشخص نیست. آدم ها شرح وظایف خودشان را نمی‌دانند برای همین این مشکلات به وجود می‌آید. شما کجای دنیا دیدید مثلا عضو هیات مدیره بارسلونا بیاید اینطوری صحبت کند و یا بالعکس بازیکن در مقابل اعضای هیات مدیره موضع بگیرد. به عقیده من همان قدر که هیات مدیره و مدیر عامل مقصر هستند بازیکنان و کادر فنی هم مقصرند چرا که هر کدام باید به وظیفه سازمانی خودشان عمل کنند‌. متاسفانه آقای افتخاری هم خیلی زیاد صحبت می‌کند. شما نگاه کنید آقای طاهری مدیر عامل پرسپولیس در سال اول حضورش خیلی صحبت می‌کرد اما بعد دید اشتباه می‌کند لذا در ادامه ما دیگر کمتر از او مصاحبه دیدیم او یاد گرفته که چه زمانی صحبت کند و چه زمانی سکوت کند. کاش دوستان هم یاد بگیرند که کمتر مصاحبه کنند و این شرایط در استقلال هم به وجود بیاید. واقعا حیف است تیمی که در نیم‌فصل دوم اینقدر خوب نتیجه گرفته قربانی چنین دعواهایی شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری