اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۹۰۲
سرمربی تیم فوتبال نساجی از حکم کمیته انضباطی بابت اعلام رأی به نفع خونه‌به‌خونه،‌ به شدت انتقاد کرد.
۱۹:۲۵ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| حسین مسگرساروی درباره اعلام حکم کمیته انضباطی در خصوص دربی استان مازندران که منجر به 3 بر صفر بازنده اعلام شدن نساجی شد، گفت: گزارش اولیه داور مسابقه و ناظر بازی در فدراسیون فوتبال بود. اعضای کمیته انضباطی هم سریع دور هم یک چایی و شیرینی خوردند و چنین تصمیمی گرفتند! همانطور که خدا به یک نفر یک چشم می‌دهد تا با یک چشم ببیند، فدراسیون فوتبال نیز چنین تصمیمی گرفت درحالی که باید با دو چشم به همه جا نگاه کرد. آقای حسن‌زاده گفت حق نساجی است که درخواست تجدیدنظر کند و مدارک خود را نیز ارائه دهد تا حق کسی ضایع نشود. امیدوارم اینطور باشد.

وی با بیان اینکه نساجی با ادله به این موضوع ورود خواهد کرد، اظهار داشت: در هر دربی، یکسری اتفاقات قابل پیش‌بینی است و باید از آنها پیشگیری کرد. چنین چیزی را در جلسه قبل از بازی نیز گفتیم که نیروی انتظامی و مسئولان استان اهمیتی ندادند. پلیس معمولی نباید برای چنین مسابقه‌هایی بیاید بلکه این بازی‌ها، نیروی ویژه می‌طلبد. از خیلی از اتفاقات،‌ تصاویری داریم که به کمیته انضباطی ارائه خواهیم داد.

سرمربی نساجی با اشاره به اینکه هواداران نمی‌توانند به فحاشی تماشاگران خونه‌به‌خونه بی‌تفاوت باشند، تصریح کرد: هواداران خونه‌به‌خونه از دقیقه یک به تیم ما فحاشی می‌کردند. مگر آستانه صبر هواداران ما چقدر است؟ پس از اینکه سیلی اول را خوردیم سکوت کردیم اما باید منتظر بمانیم تا سیلی دوم را هم بخوریم؟ سوال من این است که آیا اغتشاش فقط از هواداران ما بوده که تنها تماشاگران نساجی مصدوم می‌دهند؟ بابلی‌ها صندلی‌ها را از جا کندند و به ما سنگ پرتاب کردند. فضا تنگ بود و هواداران نساجی نمی‌توانستند جای دیگری بروند. در این بازی از همه طرف هواداران ما را در تنگنا گذاشته بودند و از بیرون هم با قمه و چاقو منتظر آنها بودند وگرنه مگر مردم مریض هستند که فنس‌ها را بشکنند؟

مسگرساروی با گلایه از کمیته انضباطی بابت حکم دربی مازندران خاطرنشان کرد: تماشاگران ما فحش و کتک خوردند، چرا باید با بی‌عدالتی 3 بر صفر بازنده شویم و چهار مسابقه هم از حضور تماشاگران محروم شویم؟ به نظر من این حکم ظالمانه بود. هواداران حریف همین کار را با تیم اکسین کردند و آن مسابقه هم 3 بر صفر به نفع اکسین اعلام شد، در حالی که اکسین اصلاً تماشاگری در بابل نداشت. ما در قائمشهر مقابل خونه‌به‌خونه شکست خوردیم و بیشترین احترام را برای آنها قائل شدیم. الان که بازی یک-یک شده، شروع کردند به ضرب و شتم و شکاندن سر هواداران نساجی. فکر می‌کنم این اتفاقات از قبل برنامه‌ریزی شده بود وگرنه چرا در بازی مقابل راه‌آهن، تماشاگران علیه نساجی و قائمشهر شعار دادند؟ اگر این مسابقه را می‌بردیم هواداران بابلی چه می‌کردند. پس از گل خونه‌به‌خونه به نساجی مأمورانی که مقابل تماشاگران ما مستقر بودند، به خوشحالی پرداختند. فکر می‌کنم این‌ها مأمور نبودند، مأمورنما بودند. امیدوارم همه از جمله نیروی انتظامی، پاسخگوی کارهای خود باشند.

وی با بیان اینکه برد و باخت در فوتبال زیاد است و ما باید صبور باشیم، گفت: ظرفیت تیم خونه‌به‌خونه خیلی پایین است. ما در شهر خودمان به اکسین باختیم اما اتفاقی نیفتاد. اگر خونه‌به‌خونه در بابل ببازد، می‌خواهند زمین و زمان را به هم بدوزند تا بگویند این شکست غیرعادلانه بوده است. اخیراً هم کمپینی راه افتاده که فرماندار،‌ استاندار و مردم حق خود را می‌خواهند. سال گذشته ایمان صادقی در خونه‌به‌خونه بود که در بازی مقابل نساجی، با دست حرکتی به سوی تماشاگران قائمشهری نشان داد. در مسابقه امسال نساجی - ملوان تماشاگران به تیم ملوان احترام گذاشتند و تنها با خود صادقی کار داشتند. چرا باید به خاطر این مسابقه از تماشاگر محروم شویم؟

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین