اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۸۸۱
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از کی‌روش تشکر می‌کنم که بازی‌های استقلال و پرسپولیس و قطر دیده است.
۱۷:۰۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع عمومی گفت: من در ابتدا از یک سال زحمت رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها تشکر می‌کنم، مجمع امروز هم خوب بود و در واقع اعضاء رأی اتحاد دادند. دو نفر از اعضای ما رأی خوبی گرفتند که از همه اعضاء مجمع تشکر می‌کنم.

وی درباره مسائل مالی که در مجمع بحث شد اظهار داشت: ما قبلا 33 بند داشتیم که امسال به سه بند کلی و 12 بند عمومی تقلیل پیدا کرد. این کار خوبی بود که انجام شد. همچنین درباره دو ساختمانی که مورد اختلاف بود هم صحبت شد قرار شد این ساختمان‌ها یا پس گرفته یا اجاره بگیریم. حالا باید ببینیم نتیجه چه می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره کادر ایرانی حاضر در اردو که چه زمانی این اتفاق رخ می‌دهد،‌ خاطر نشان کرد: نفرات تیم ملی امروز تا دقایقی دیگر معرفی خواهد شد. اسامی خوب است، از کی‌روش تشکر می‌کنم که همه بازی‌ها را دیده، او بازی قطر، پرسپولیس و استقلال را دیده است که این برای ما خوب بود.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که در ابتدا قرار بود دوربین‌های پخش زنده صدا و سیما به استادیوم راه داده نشوند، آیا پشیمان شدید یا چه اتفاق مثبتی افتاد که تصمیم دیگری گرفتید، یادآور شد: ما جلسه‌ای را با وزیر ورزش و رئیس فدراسیون برگزار کردیم جلسه بسیار مهمی بود و آنجا توانستیم به تعامل برسیم که چگونه فوتبال می‌تواند از حق پخش منتفع شود. همچنین کارگروهی را برای این موضوع تشکیل داده بودیم.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین درباره نظر بازرس در خصوص تراز مالی و بودجه فدراسیون تصریح کرد: اگر شما شنیده باشید این صحبت‌ها را در مجمع دیدید بسیار خوشحالم که یکی از بی‌مسئله‌ترین مجامعی بود که حداقل من در آن شرکت کرده‌ام.مشکلات جدی نداشتیم بندی که بازرسی باید اشاره می‌کرد بند ارزش افزوده و مالیاتی بود، بحث پولشویی هم مطرح شد که این موضوع در همه کنفدراسیون‌ها و مجامع فدراسیون‌ها مطرح می‌شود. در مجمع کمیته ملی المپیک هم این موضوع مطرح شد که یک نفر را به عنوان مسئول انتخاب کنیم. بندهای مطرح شده خیلی جان‌دار نبود اما همین که این بندها به یک چهارم تقلیل پیدا کرده بسیار خوب است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره مالیات‌های این فدراسیون ادامه‌ داد: فدراسیون همیشه مالیات خود را به موقع پرداخت کرده است و تنها موردی که ما روی آن اعتراض داریم مالیات باشگاه‌ها است. مالیات را از درآمدی می‌گیرند که سود دهی داشته باشد. اما باشگاه‌های ما درآمدی ندارند و می‌شود گفت‌ که زیان ده هستند. به همین دلیل نمی‌شود که از آنها مالیاتی دریافت شود. مالیات از سود گرفته می‌شود. تنها گزارش مالیاتی که زیان باری که برای ما وجود دارد 36 میلیارد تومانی سازمان لیگ است که مطمئنا سازمان لیگ ما سودی ندارد.

تاج در مورد اینکه بهترین اتفاق سال فوتبال چه بوده است عنوان کرد: اتفاق شیرینی که می توانم بگویم این است که امسال سال خوبی داشتیم و در واقع فوتبال هر سالی بود. یعنی همه تیم های ما به جام جهانی صعود کردند و دیدید که همه از گزارشی که مجمع پخش کرد به وجد آمدند.

وی در ارتباط با اینکه بدترین اتفاق فوتبال چه بوده تاکید کرد: همین نامه های مالیاتی خبرهای بدی است. اکنون برای سازمان لیگی که سودده نیست 6 میلیارد تومان مالیات آمده است.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین