اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۸۸۰
معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: مجمع خوبی برگزار شد که در جهت تعامل بین صدا و سیما، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بود.
۱۷:۰۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| محمدرضا داورزنی درباره مجمع فدراسیون فوتبال گفت: امروز مجمع عادی برگزار شد و در دستور جلسات اعلام گزارش بازرس و حسابرس فدراسیون و همچنین انتخابات قرار داشت که انجام شد. به نظرم مجمع خوبی بود و صحبت‌های مطرح شده در جهت تعامل بیشتر بین صدا و سیما، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بود.

وی ادامه داد: به هر حال مسائل و مشکلاتی وجود دارد که با تعامل باید حل شود و بنا داریم در آینده این مشکلات به پایان برسد. البته مشکلاتی بین فدراسیون فوتبال و صدا و سیما هست که در آینده آن را حل می‌کنیم.

داورزنی تاکید کرد: به هر حال دغدغه‌ جدی برای استفاده از تأمین منابع مالی وجود دارد که البته صدا و سیما هم محدودیت‌هایی دارد اما رویکرد وزارت ورزش این است که در کمیته‌های کارشناسی راهکار مناسبی برای عملیاتی کردن آنها فراهم کنیم. قول‌هایی هم به هیأت‌های استانی دادیم که در دو، سه ماه آینده با تعامل بین وزارت ورزش و صدا و سیما بتوانیم شرایط بهتری ایجاد کنیم.

وی در ادامه در مورد اینکه آیا حسابرسی‌ها ابهام داشت یا خیر گفت: نه، حسابرسی قانونی بود. مجموعه حساب‌ها را بدون مشکل اعلام کرد. در گزارش حسابرسی‌ها بندهایی وجود دارد که اظهارنظر می‌کند و خزانه‌دار گزارش خود را مطرح می‌کند و اگر مشکلی باشد اعلام می‌کند. امروز حسابرسی قانونی شنیدیم کلیه پرداخت‌ها، دریافت‌ها و... از نظر مؤسسه حسابرسی مشکلی نداشت.

وی در مورد مشکلات مالی دو بازیکن استقلال و پرسپولیس گفت: در شرایطی هستیم که این دو باشگاه نیاز به آرامش دارند. باشگاه استقلال و پرسپولیس در آسیا و لیگ حضور دارند و نکته دیگر اینکه هر دو باشگاه مورد توجه زیاد مردم هستند. البته تیم‌های دیگر نیز مورد توجه مردم هستند اما این دو باشگاه درواقع برای مردم بیشتر حائز اهمیت هستند و طرفداران بیشتری دارند. کلیه تصمیمات گرفته شده از طرف وزارت ورزش توسط مردم رصد می‌شود مردم نیز از ما انتظار دارند تا آرامش را در این دو باشگاه حاکم کنیم و ما نیز در تلاشیم تا این دو باشگاه در آرامش باشند.

داورزنی در پاسخ به این سوال که این روزها بحثی شایعه استعفای حسن زمانی از هیات مدیره باشگاه استقلال مطرح است، آیا این صحبت‌ها صحت دارد یا خیر، گفت: دوستان باید به این نکات توجه کنند؛ در هر هیأت‌مدیره و هر باشگاهی سلایق و اختلاف نظر وجود دارد و فقط اختلاف نظر در این دو باشگاه نیست، در تمام هیأت مدیره سازمان‌ها و ارگان‌ها اختلاف نظر وجود دارد و باید تعامل حداکثری در اداره امور باشگاه‌ها وجود داشته باشد. نباید مسائل به بیرون و رسانه‌ها کشیده شود چرا که این موضوع باعث حاشیه‌سازی می‌شود. تلاش وزارت ورزش نیز فقط حفظ آرامش در این دو باشگاه است.

وی در پاسخ به این سوال کسر بودجه 3 میلیاردی باشگاه‌ها گویا قرار است وزارت ورزش به آنها کمک کند، گفت: تمام فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها کسر بودجه دارند و آنها تلاش می‌کنند تا با پیدا کردن اسپانسر این مشکل حل شود. سال آینده 18 دهم درصد قرار است به ورزش اختصاص پیدا کند و این رقم قابل‌توجه‌ای است که ما سعی می‌کنیم به فدراسیون‌ها و استان‌ها کمک کنیم. درواقع این بودجه باعث می‌شود دست وزارت ورزش بازتر باشد. قول داده‌ایم به دوستان که این بودجه وقتی به وزارت ورزش اضافه شد، به هیأت‌ها و فدراسیون‌ها کمک کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری