اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۸۶۹
دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: نفراتی که به عنوان نایب رئیس انتخاب شدند، با دید باز رأی جمع کردند و با این انتخاب، بهاروند رئیس سازمان لیگ شد.
۱۶:۱۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| اسدی در پایان مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در مجمع انتخاباتی، مصوبات بودجه سال 95 و 96 را داشتیم. بحث بودجه سال 94 و 95 نیز با موفقیت برگزار شد. برگزاری انتخابات نیز خوب بود؛ با اکثریت رأی، نایب رئیس دوم و سوم با 54 رأی انتخاب شدند.

وی در مورد انتخاب نایب رئیس دوم و سوم گفت: بالاخره این نفرات کار کرده بودند و آنهایی که رأی داده بودند از این نفرات انتخاب‌شده آشنایی داشتند و با دید باز به این نفرات رأی دادند.

اسدی در پاسخ به این سوال که البته گویا در مورد صورت‌های مالی، ابهاماتی وجود داشت، آیا چنین چیزی را قبول دارید، گفت: یعنی چی؟! سوال شما یعنی خیلی شفاف بود؟! شاید قشنگی کار به این است. به هر حال هر کسی نقطه نظری می‌گوید و در واقع فضا فضای بازی است.

وی در مورد کسر بودجه 3 میلیاردی باشگاه‌ها گفت: قرار شد این کسر بودجه با کمک وزارت ورزش حل شود و ما هم سعی می‌کنیم حل شود.

اسدی در پاسخ به این سوال که آیا بهاروند به عنوان رئیس سازمان لیگ انتخاب شد، گفت: بله، نایب رئیس دوم درواقع رئیس سازمان لیگ می‌شود.


پیش‌بینی من در دو بازی پیش‌روی تیم ملی پیروزی است
اسدی: سه سال است درباره برکناری من صحبت می‌شود/ شاید 20 سال دیگر هم باشد
دبیر فدراسیون فوتبال گفت: سه سال است که درباره برکناری من صحبت می‌شود اما شاید تا 20 سال دیگر هم باشد.

علیرضا اسدیدبیر فدراسیون فوتبال در پایان مجمع فدراسیون درباره مسائل مالی، گفت: معمولاً سؤالات و ابهاماتی درباره مسائل مالی در مجامع وجود دارد که حسابرس یا خزانه‌دار پاسخ می‌گوید و در نهایت رأی‌گیری ابهام را برطرف می‌کند که با اکثریت آرا به تصویب رسید.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد مجمع امروز فدراسیون فوتبال بیشتر با خنده و شوخی رفع و رجوع شد، گفت: شوخی و شادی ایرادی ندارد اما اگر منظور شما این است که مسائل را نادیده گرفتیم این طور نیست اما اینکه با دلخوشی و خنده مسائل برطرف شد قابل قبول است.

دبیر فدراسیون فوتبال درباره شایعاتی که در خصوص برکناری یا تغییرات در پست او مطرح می‌شود،‌ گفت: سه سال است که صحبت‌ها درباره برکناری من وجود دارد شاید تا 20 سال دیگر هم حضور داشته باشم.

اسدی درباره بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران،‌گفت: سعی می‌کنیم زندگی شیرین شود از اول هم مشکل خاصی وجود نداشت و تلاش همه این است تا مردم را خوشحال کنند.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از دو دیدار پیش‌روی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی عنوان کرد: در این دو بازی پیش‌بینی من پیروزی و برد است.

دبیر فدراسیون فوتبال در خصوص کری‌خوانی‌های قطری‌ها برای تیم فوتبال کشورمان گفت: کری برای ما فوتبالیست‌ها یک موضوع معمولی است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین