اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۸۶۵
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فدراسیون می‌گوید ما سند ساختمان باشگاه را تحویل باشگاه دادیم و در باشگاه نیز سندی موجود نیست.
۱۵:۳۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا افتخاری پس از پایان مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: اعضای مجمع امروز خیلی هماهنگ با هم رای دادند تا فدراسیون تقویت شود و کارش را به نحو احسن انجام دهد. یکسری مشکلات نیز در بحث مالی مطرح می شد که حالا باید از سوی ذی‌حساب رسیدگی و در آینده مرتفع شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص نامشخص بودن مالکیت ساختمان‌های باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس که در مجمع مطرح شد، گفت: این موضوع به گذشته این دو باشگاه بر می‌گردد و آن زمانی که مدیران دو باشگاه با فدراسیون در خصوص ساختمان‌ها توافق کردند نیامدند این مشکل را حل و فصل کنند.

وی افزود: یکی از مسائلی که در مورد باشگاه استقلال مطرح است نامشخص بودن سند مالکیت ساختمان این باشگاه است. فدراسیون می‌گوید ما سند ساختمان باشگاه را تحویل باشگاه دادیم و در باشگاه نیز سندی موجود نیست. عده‌ای می‌گویند سند دست مدیران سابق باشگاه است. باید تکلیف سند این باشگاه مشخص شود و بعد نشست تکلیف آن را مشخص کرد. این مسئله یکی از مواردی است که باید حل و فصل شود.

افتخاری در خصوص عدم توجه اعضا به صورت مالی فدراسیون در زمان قرائت و اینکه تا زمان اعتراض یکی از اعضا به منفی بودن تراز مالی این فدراسیون هیچ کسی اعتراضی به این مسئله نکرد، گفت: کسی اعتراضی به تراز منفی نکرد. گفتند این بودجه 3 میلیارد کسری دارد و داورزنی قول داد این 3 میلیارد را از محل وزارت ورزش و جوانان تامین کنند تا تراز مالی بخواند.

وی ادامه داد: داورزنی به عنوان نماینده وزیر ورزش این قول را داد تا این کسری را جبران کند. وجود تراز منفی در فدراسیون فوتبال طبیعی است و فقط مخصوص به فدراسیون نیست و در باشگاه‌ها نیز همین گونه است. به نظر من باید همین بودجه را اجرایی کنند و وزارت ورزش و جوانان کمک کند تا کسری آن تامین شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص بحث مالیات‌ها گفت: بحث مالیاتی گریبان‌گیر ورزش است و باید تکلیف آن اساسی مشخص شود. هم باشگاه‌ها و هم فدراسیون درگیر آن هستند. الان شرایط جدیدی برای فدراسیون درست شده و صورت‌هایی را اعلام کردند که باید بنشینند و تکلیف آن را مشخص کنند. در غیر این صورت مطمئنم یک مالیات سنگین گریبان‌گیر فدراسیون را خواهد گرفت.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین