اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۸۵۰
در حالی که پرسپولیس در لیگ برتر از نظر دفاعی بهترین عملکرد را به خود اختصاص داده است، آنها با شرایطی متفاوت در لیگ قهرمانان حاضر شده اند.
۱۴:۱۶ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| پرسپولیس در لیگ برتر با 9 خورده در 24 هفته آماری فوق العاده از خود به جا گذاشته اما آنها در شرایطی متفاوت در لیگ قهرمانان آسیا با 6 گل خورده در سه بازی! و با تفاضل منفی یک در رتبه سوم جدول جا گرفته اند.

شاید دلیل این اتفاق غیرمنتظره و باورنکردنی برای پرسپولیس را باید در تفاوت بین لیگ برتر و لیگ قهرمانان جستجو کرد؛ جایی که برانکو، سرمست از 9 گل خورده‌ی لیگ، رویکردی کاملا تهاجمی و برتری‌جویانه دارد. این رویکرد منجر به این شده که بهترین خط دفاعی لیگ طی 3 بازی 6 بار سر تسلیم فرود آورد. حالا تفاضل گل پرسپولیس 1- است و این ممکن است در ادامه خطرساز شود و آنها را در شرایط حذف غیرمنتظره در لیگ قهرمانان قرار دهد.

پرسپولیس باید این را در نظر می‌گرفت که در لیگ قهرمانان مهاجمان حرفه‌ای‌تری حضور دارند، بازیکنانی که موقعیت‌ها پنجاه-پنجاه را تبدیل به گل می‌کنند و همین مساله باعث شد تا اکنون آنها برخلاف لیگ برتر در آسیا با تفاضلی منفی مواجه باشند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
هوادار فولاد در اروپای غربی
Switzerland
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
بعد از علی دایی ؛ سالیان طولانیست که لیگ برتر ایران مهاجم شش دانگ بخود ندیده ؛ خوب معلومه دفاع پرسپولیس در مقابل مهاجمین آماتور لیگ برتر عملکرد خوبی داشته ولی شما دیدید در لیگ قهرمانان آسیا تاباتا چه بلایی سر دفاع در واقعیت ضعیف پرسپولیس درآورد حالا شما حساب کنید فاصله تیم های ما با اروپا و آمریکای لاتین و حتی آفریقا چقدر زیاد است .
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری