اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۸۳۶
پیشکسوت استقلال نقش سیدمهدی رحمتی و امید ابراهیمی را در نتایج این تیم در هفته‌های اخیر پررنگ دانست.
۱۲:۴۳ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| بیژن طاهری در خصوص برتری 2 بر صفر استقلال مقابل لوکوموتیو ازبکستان اظهار داشت: شرایط استقلال در هفته‌های اخیر با ابتدای فصل کاملاً تفاوت کرده و این تیم خیلی خوب و هماهنگ بازی می‌کند. این مسئله نیز به خاطر صبر و تحمل کادرفنی و تلاش بازیکنان است.

وی در ادامه افزود: لوکوموتیو در 10 دقیقه ابتدایی بازی را در دست داشت، اما هافبک‌های جوان استقلال با دوندگی و همچنین استفاده از تجربه امید ابراهیمی در ادامه بازی را در کنترل گرفتند و توانستند برتری خود را به حریف تحمیل کنند.

مربی پیشین استقلال در مورد صدرنشینی این تیم در گروه A لیگ قهرمانان آسیا و شانس بالای آبی‌پوشان برای صعود به مرحله بعد گفت: هنوز هیچ چیز برای استقلال قطعی نشده است، چون روی نتایج فوتبال نمی‌شود حساب کرد، اما این تیم در هفته‌های اخیر نشان داده توانایی صعود از گروهش را دارد و می‌تواند در مراحل بعدی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان جوان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: جوانان استقلال شاید از لحاظ سنی جوانان باشند، اما در هفته‌های اخیر بسیار باتجربه عمل کرده‌اند و این را مدیون کادرفنی هستند. این جوانان در ابتدای فصل این‌گونه بازی نمی‌کردند، اما با اعتماد کادرفنی رفته رفته به خودباوری رسیدند.

طاهری در پایان خاطر نشان کرد: همین جوانان حتی در بازی با پرسپولیس بازی را در آوردند و دوندگی بسیاری داشتند. دوندگی در حال حاضر حرف اول را در فوتبال می‌زند و تحول استقلال نیز به خاطر دوندگی این تیم است. البته نباید در نتایج اخیر نقش رحمتی و ابراهیمی را نادیده گرفت. اگر در بازی مقابل لوکوموتیو نیز رحمتی در دقایق ابتدایی موفق به مهار توپ بازیکنان حریف نمی‌شد شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری