اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۸۳
استقلالی‌ها زودتر از آنچه تصور می‌شد با جاسم کرار به بن‌بست رسیدند. جاسم از هر چیز و ناچیزی (!) ایراد می‌گیرد و استقلالی‌ها هم به سرشان زده او را از لیست کنار بگذارند و مسعود شجاعی را به خدمت بگیرند.
۱۲:۳۲ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-ديروز شنيديم احتمالاً طي ۴۸ ساعت آينده، در صورت فسخ قرارداد كرار، باشگاه استقلال با مسعود شجاعي وارد مذاكره مي‌شود. شجاعي كه در حال بررسي احتمالات پيرامون حضورش در ليگ دسته دوم اسپانيا يا ليگ دسته اول يونان است، اخيراً در تهران مغازه‌اي در يكي از مراكز خريد خيابان فرشته افتتاح كرده و بي‌ميل نيست در صورتي كه از يونان و اسپانيا پيشنهاد خوبي نداشته باشد، در ليگ برتر خودمان بازي كند.

جالب است بدانيد استقلالي‌ها پول كرار را جور كرده بودند اما شايعه شده دو ستاره استقلال كه به شدت با يكدگر رفيق هستند، به باشگاه رفتند و به مديران استقلال گفتند: «اگر به كرار زودتر از بقيه پول بدهيد، ما بازي نمي‌كنيم. ما حاضريم نيم‌فصل منتظر پول باشيم و حرف نزنيم اما نه اينكه جاسم پول بگيرد و ما نگيريم!» گويا همين تهديد منطقي باعث شد باشگاه استقلال به كرار پيغام بدهد فعلاً خبري از پول نيست و تو هم بايد مثل بقيه صبر كني!

به هر حال استقلالي‌ها حالا آمادگي دارند قرارداد كرار را فسخ كنند و شجاعي را به خدمت بگيرند. البته برخي نزديكان شجاعي مي‌گويند مسعود آبي‌پوش نمي‌شود و استقلالي‌ها براي ترساندن جاسم، از جذب شجاعي حرف مي‌زنند. آنها اميدوارند خبر استقلالي شدن شجاعي باعث عقب‌نشيني كرار از مواضع سرسختانه‌اش شود!
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری