اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۶۹۷
مربی منچستریونایتد پس از باخت شب گذشته مقابل آبی‌های لندن و در واکنش به شعارهای هواداران استمفوردبریج اظهار داشت: من بهترین مربی تاریخ چلسی هستم.
۱۱:۱۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| شب گذشته در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی منچستریونایتد میهمان چلسی قرار گرفت.

شیاطین‌سرخ که از دقیقه 35، با اخراج هررا 10 نفره شدند با گل «انگولو کانته»، یک بر صفر نتیجه را واگذار کردند.

هواداران استمفوردبریج در دقایق پایانی مورینیو، مربی سابق خود را هو کرده و با جملاتی مثل « تو دیگر آقای خاص نیستی» و « این نتیجه، تقصیر توست» از وی استقبال کردند.

مورینیو پس از این باخت و شعار هواداران گفت: طرفداران هر زمان که بخواهند مرا صدا می‌زنند. من حرفه‌ای بوده و از باشگاهم دفاع می‌کنم. تا زمانی که چلسی مربی‌ای بیاورد که برایشان 4 قهرمانی لیگ جزیره آورد من بهترین مربی چلسی خواهم ماند.


مورینیو با ورودش به چلسی در سال 2004 زمینه ساز 4 قهرمانی شد. آبی‌ها به وسیله وی به 3 قهرمانی رسیده‌ که آقای خاص به آن اشاره می‌کند

وی ادامه داد: ما زلاتان را نداشتیم ولی کسی گریه ما را ندید. تنها چیزی که می‌خواهم بگویم این است که یونایتد در اروپا بازی می‌کند ولی حریف نه، سال گذشته من با چلسی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مقام نخست رسیدم. در دور برگشت حذفی مرا برکنار کردند. اگر آنها فصل گذشته قهرمان این رقابت می‌شدند اکنون نیز در اروپا می‌بودند. اما نیستند و مشکل من هم نیست. مقصر کسانی بوه که در تیم مانده و به قهرمانی نرسیدند. تنها مسئولیت من در قبال آنها عملکرد ضعیف تیم در لیگ برتر بود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین