اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۶۲۷
پاسور تیم والیبال پیکان گفت: باشگاه پیکان تنها باشگاهی است که به معنای واقعی باشگاه است. من قبل از اینکه به پیکان بیایم در مورد این تیم بحث ها و صحبت های مثبت زیادی شنیده بودم.
۱۹:۴۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، سعید معروف پاسور و کاپیتان ملی پوش تیم والیبال پیکان بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی با این تیم از سالی که پشت سر گذاشته بسیار راضی است.

معروف پس از نایب قهرمانی با پیکان در لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران گفت: سال خوبی را پشت سر گذاشتم و به جرات می گویم با یک گروه فوق العاده کار کردم. ما یک تیم کامل بودیم که کمتر تیمی مثل اینجا را دیده بودم. رابطه و تعامل خیلی خوبی بین بازیکنان و کادر فنی برقرار بود. البته باید این نکته را اضافه کنم که این ارتباط خوب فقط به تیم منتهی نمی‌شد، بلکه این رابطه خوب در حد به مراتب بالاتری، از سطح مدیریت ارشد ایران‌خودرو، تا مدیریت باشگاه برقرار بود، که در نهایت به تیم و کادر فنی می‌رسید و اگر ما موفق بودیم به خاطر این تعامل خیلی خوب میان تمام عوامل بود.

کاپیتان پیکان در ادامه با اشاره به اینکه سال بدون حاشیه ای را گذرانده گفت: سال 95 سال خوبی بود. من سالی بدون حاشیه و بدون دردسر، که پر از اتفاقات خوب بود را سپری کردم. فقط می توانم بگویم تنها اتفاق تلخ مصدومیتی بود، که برخی از بازیکنان ما به آن دچار شدند.

معروف در ادامه با اشاره به اینکه در باشگاه های زیادی بازی کرده و بین پیکان با آنها تفاوتهای زیادی را دیده گفت: با توجه به اینکه من تجربه حضور در باشگاههای مختلف را دارم ، باید بگویم باشگاه پیکان تنها باشگاهی است که به معنای واقعی باشگاه است. من قبل از اینکه به پیکان بیایم در مورد این تیم بحث ها و صحبت های مثبت زیادی شنیده بودم، از جمله این که این باشگاه نگاهی حرفه ای و آموزشی خاص نسبت به والیبال دارد. ولی تا وقتی که عضو آن نشده بودم هرگز متوجه آن نشده بودم. شما تا وقتی از نزدیک در کنار این باشگاه حضور نداشته باشید نمی‌توانید به آن پی ببرید. به همین جهت آن را نتوانسته بودم از نزدیک لمس کنم و به آن پی ببرم. حالا این واقعیت را از نزدیک تجربه و لمس کردم، که باشگاه پیکان فقط یک تیم نیست بلکه یک باشگاه تمام عیار است که برای پیشرفت و آینده والیبال ایران خدمت می کند. اینجا فقط به دنبال نتایج مقطعی نیستند بلکه به بازیکن سازی هم توجه خاص می‌کنند.

پاسور ملی پوش پیکان در ادامه با قدر شناسی از حمایت و جضور پررنگ مدیریت باشگاه گفت: مهندس شیعی به معنای واقعی یک مدیر دلسوز و کارآمد است، ایشان نشان دادند که در پیکان فقط به فوتبال نگاه نمی‌کنند، بلکه والیبال و نیز سایر رشته ها هم در باشگاه پیکان اهمیت دارند. ایشان جزو معدود مدیرانی بودند که حضور پر رنگی در مسابقات والیبال داشتند. ایشان و مدیر ارشد کارخانه همواره در طول فصل از ما تمام قد حمایت کردند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری