اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۶۰۷
سرمربی پرسپولیس پیش از دیدار با الریان گفت: بازی با الریان بسیار سخت خواهد بود. مقابل تیم قدرتمندی قرار می‌گیریم ولی ما کاملا برای این بازی آماده هستیم.
۱۸:۰۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز|  تیم فوتبال پرسپولیس تهران فردا(سه‌شنبه) ساعت 18:55 میهمان الریان قطر است تا سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انجام دهد.درحالی که سایت باشگاه پرسپولیس فقط یک دقیقه و 35 ثانیه از این نشست را منتشر کرده نشست کامل برانکو  در رسانه های قطری به شرح شرح زیر منتشر شده است:

برانکو در نشست خبری این بازی گفت: همچنانکه قبلا گفته بودم گروه ما بسیار سخت است و به نوعی گروه مرگ است. البته این نام را رسانه‌ها نیز به گروه ما گفته‌اند. فردا مقابل الریانی قرار می‌گیریم که تیم قدرتمندی است و این بازی در خانه آنها برگزار می‌شود و این برای آنها امتیاز است.

وی افزود: بازی با الریان بسیار سخت خواهد بود. مقابل تیم قدرتمندی قرار می‌گیریم ولی ما کاملا برای این بازی آماده هستیم. ما اخیرا یک بازی در لیگ ایران را داشتیم و موفق شدیم به پیروزی برسیم همچنان که مقابل الوحده امارات در لیگ قهرمانان پیروز شدیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و این برد را به هواداران پرسپولیس و ملت ایران به عنوان عیدی سال نو دهیم. از بازیکنانم انتظار دارم تا در این بازی بهترین عملکرد را داشته باشند.

برانکو در پایان درباره مصدومان پرسپولیس گفت: امیری و انصاری مصدومان ما در این دیدار هستند. امروز مشخص خواهد که ‌آنها بازی خواهند کرد یا نه اما باید این را بگویم که ما ستاره‌های دیگری نیز د ترکیب خود داریم که در این بازی کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری