اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۵۹۶
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: در مورد قهرمانی لیگ برتر هنوز چیزی قطعی نشده است. در هر بازی تلاش می‌کنیم تا به پیروزی برسیم و کاری به مسائل دیگر نداریم.
۱۷:۰۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگویی،‌ در مورد شرایط سرخپوشان تبریزی، گفت: از روز گذشته تمرینات تیم آغاز شد و بازیکنان کار خود را تا 27 اسفند دنبال می‌کنند. سپس تمرینات تا روز 3 فروردین تعطیل می‌شود و از آن پس بازیکنان کار خود را برای دیدار مقابل گسترش فولاد آغاز می‌کنند. احتمال دارد در روز آخر تمرین امسال یک بازی دوستانه برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به فاصله 10 امتیازی پرسپولیس و با تراکتورسازی امیدی به کسب قهرمانی دارند، اظهار داشت: ما کار خودمان را می‌کنیم و می‌خواهیم در دیدارهای باقی مانده امتیازات لازم را کسب کنیم. بحث کسر امتیاز از پرسپولیس هم مطرح شده است. توجهی به سایر مسائل نداریم و از هر 6 بازی باقیمانده در هر بازی به کسب پیروزی می اندیشیم. بحث‌هایی در مورد کسر امتیاز از پرسپولیس هم شنیده می شود اما ما فقط به فکر برد در دیدارهای پیش رویمان هستیم. هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی در مورد مشکلات مالی و اینکه گفته می‌شود مهدی کیانی در مورد مسائل مالی با مصطفی آجورلو صحبت کرده است، گفت: این مسئله مربوط به خیلی قبل است. به هر حال باشگاه در این مدت‌ درگیری زیادی داشته و مدیریت در تلاش است تا پول بازیکنان را پرداخت کند.

انتهای پیام/

 
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری