اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۵۶۸
بازیکنان استقلال امیدوار بودند که با اعتصاب و تحریم تمرین به حقوق خود برسند اما این حربه برای رسیدن به پول جواب نداد و مسوولان باشگاه توانایی برآورده کردن مشکلات مالی بازیکنان را تا پایان سال ندارند.
۱۴:۲۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| بازیکنان استقلال امیدوار بودند که با اعتصاب و تحریم تمرین به حقوق خود برسند اما این حربه برای رسیدن به پول جواب نداد و مسوولان باشگاه توانایی برآورده کردن مشکلات مالی بازیکنان را تا پایان سال ندارند. اعضای هیات مدیره و مدیرعامل استقلال امیدوار بودند که بخشی از منابع اقتصادی را از طریق حامی مالی جبران کنند اما این امیدواری خیلی زود رنگ باخت و آنها فهمیدند که از طریق حامیان مالی هم نمی‌توانند منابع مورد نظر را تامین کنند.
در آخرین نشستی که اعضای هیات مدیره داشتند به این موضوع اشاره شده و آنها از مدیرعامل خواستند موضوع را با منصوریان در میان بگذارد و سرمربی استقلال هم در جریان قرار گرفت و به بازیکنانش اعلام کرد تا قبل از پایان سال 95 منتظر پول نباشند. تصمیمی که نشان می‌دهد مدیران باشگاه در تامین منابع مالی دچار چالش‌های بسیاری هستند و نمی‌توانند از پس مخارج برآیند.
با این وضعیت نباید انتظار داشت که دور جدید تمرین‌های استقلال با نظم و انضباط خاصی انجام شود و احتمالا بازیکنان بازهم به فکر اعتصاب و غیبت در تمرین‌ها خواهند بود. بخصوص آنها که برای خود اسمی در استقلال دست و پا کردند و جزو دانه ‌درشت‌ها محسوب می‌شوند. بعد از بازی با لکوموتیو احتمالا تمرین‌های استقلال تعطیل خواهد شد تا اندکی از فضای پرالتهابی که بر این باشگاه سایه افکنده کاسته شود اما این فضا دوام آنچنانی ندارد و با شروع دوباره تمرین‌ها احتمالا فضا به این سمت و سو حرکت خواهد کرد.
البته مسوولان باشگاه استقلال روز گذشته مصاحبه‌هایی در نقد رفتار برخی بازیکنان در به تعطیلی کشاندن تمرین‌ها داشتند و حتی سرمربی استقلال هم در مصاحبه‌ای که با یکی از رسانه‌های نزدیک به خود داشت رفتار بازیکنان را تقبیح کرد اما این اظهارات بعید است که تغییری در نگرش بازیکنان ایجاد کند؛ بازیکنانی که آزادانه 5 روز از تمرین‌های استقلال را تعطیل کردند، بی‌آنکه از سوی مقامی در باشگاه استقلال مورد مواخذه و بازخواست قرار بگیرند. به هر حال کاملا پیداست که تازه ماجراهای استقلال شروع شده و این بی‌پولی قرار است حالا حالاها سوژه دست رسانه‌ها بدهد و برای استقلال حاشیه بسازد.

منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری