اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۵۶۵
سرمربی تیم فوتبال لخویا، گفت: بازی سختی مقابل استقلال خوزستان داریم. خارج از خانه بازی می‌کنیم. استقلال خوزستان از 2 بازی اول خود 6 امتیاز گرفته و دفاع بسیار قوی دارد.
۱۴:۲۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| جمال بلماضی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازی سختی مقابل استقلال خوزستان داریم. خارج از خانه بازی می کنیم. استقلال خوزستان از دو بازی اول 6 امتیاز گرفته و دفاع بسیار قوی دارد.

وی در مورد اینکه آیا شانس کسب امتیاز در اهواز را دارند، افزود: اگر قرار بود شانسی نداشته باشیم الکی به اینجا سفر کردیم. استقلال خوزستان 6 امتیاز گرفته و نشان داده تیم قوی است اما ما هم تیم بسیار خوب و قوی داریم و برای کسب پیروزی و امتیاز به اینجا سفر کردیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه چه تمهیداتی برای مقابل با فشار هواداران اندیشیده است، خاطرنشان کرد:‌ تجربه بازی خارج از خانه زیادی داریم. با ذوب آهن، سپاهان و ... بازی کردیم. هواداران ایرانی بسیار خوب کار می‌کنند و حریف را تحت فشار قرار می‌دهند اما بازیکنان با تجربه و خوبی داریم که می‌توانند در این شرایط عملکرد خوبی داشته باشند.

بلماضی در مورد نقاط ضعف استقلال خوزستان، گفت: در این مورد پاسخ لازم را دارم اما نمی‌توانم این مسئله را بیان کنم. این مورد باید در زمین نشان دهیم. در لیگ قطر شرایطمان خوب است اما لیگ قطر و لیگ قهرمانان آسیا متفاوت هستند. آماده کسب موفقیت در بازی فردا هستیم و می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری