اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۵۴۲
مادرید در فاصله 12 هفته به پایان لالیگا برابر بتیس به پیروزی رسید و در همین هفته بارسلونا تن به شکست داد. ال‌کلاسیکودربی 23 آوریل تکلیف قهرمان لالیگا را روشن خواهد کرد.
۱۲:۱۵ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| در حالی که 12 هفته به پایان لالیگا باقی مانده است، رئال مادرید بالاتر از بارسلونا در صدر جدول ایستاده و یک بازی عقب مانده (سلتاویگو) دارد. مادرید البته در صورت پیروزی در این بازی عقب مانده با اطمینان بیشتری به این هفته‌های پایانی نگاه خواهد کرد اما در هر حال بارسلونا و حتی تیم‌هایی مثل سویا و اتلتیکومادرید همچنان خود را در کورس قهرمانی می‌بینند.

ال کلاسیکودربی به تاریخ 23 آوریل می‌تواند تکلیف قهرمانی را تا حد زیادی روشن کند، صرف نظر از بار روانی حاصل از نتیجه ال‌کلاسیکودربی باید قبول کرد که رئال مادرید در صورت پیروزی دیگر از قهرمانی خود مطمئن خواهد شد.

رئال مادرید هفته آینده میهمان اتلتیک بیلبائو است و سپس در برنابئو پذیرای آلاوس (تیمی که به فینال جام حذفی رسیده است) خواهد بود، حریفان بعدی مادرید عبارتند از: لگانس، اتلتیکومادرید، اسپورتینگ، بارسلونا (هفته 33)، دپورتیوولاکرونیا، والنسیا، سویا (می‌تواند بسیار سرنوشت ساز باشد)، مالاگا و بازی عقب افتاده با سلتاویگو.

اما بارسلونا با این تیم‌ها رویارویی خواهد داشت: والنسیا، گرانادا، سویا، مالاگا، رئال مادرید، رئال سوسیه‌داد، اوساسونا، اسپانیول، ویارئال، لاس پالماس و ایبار

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری