اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۵۲۴
ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت که ماده ممنوعه‌ای که مصرف کرده، نیروزا نبوده و ابراز امیدواری کرد محرومیت دو ساله‌اش کاهش یابد.
۰۹:۲۹ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| افشین کاظمی درخصوص مثبت اعلام شدن تست دوپینگو محرومیت دو ساله‌اش از سویفدراسیون پزشکی-ورزشی گفت: این حکم تازهبه دست من رسیده که ثابت شده ماده مصرفی من، ممنوعه بوده اما نیروزا نبوده است. قانون در این مورد، بازیکن را چهار سال محروم می‌کند و به همین جهت من را دو سال محروم کرده‌اند که حق اعتراض هم دارم. ان شاءالله خداوند و دوستان کمک خواهند کرد که خیلی دچار مشکل نشوم. فکر می‌کنم محرومیت من کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه اعتراض رسمی خود را به فدراسیون پزشکی-ورزشی اعلام کرده است، اظهار داشت: به این اعتراض پس از عید نوروز رسیدگی خواهد شد. متأسفانه 10 هفته نتوانستم تیمم را در لیگ برتر همراهیکنم. پس از اینکه آزمایشگاه کلن آلمان پاسخ آزمایش من را داد، ثابت شداستفاده از این ماده عمدی نبوده و خوشحالم این ماده نیروزا نبوده است، چون می‌توانست زحمات این چند سال از جمله مسابقات جام جهانی را زیر سوال ببرد. ان شاءالله این محرومیت به 6 ماه برسد تافصل آینده بتوانم در لیگ برتر بازی کنم.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا استفاده از این ماده ممنوعه به دستور پزشک تیم بوده است یا خیر، تصریح کرد: 5 روز قبل از مسابقه گیتی‌پسند مقابل حفاری، به شدت سرما خورده بودم و حتی می‌خواستم بازی نکنم. در چند روزی که در اصفهان بودم، داروهایی چون ویتامین C، کلداکس و چند نوع قرص دیگر استفاده کردم که این مشکل برای من ایجاد شد. وگرنه پزشک تیم، توصیه‌ای در این باره به من نکرد.

کاظمی با بیان اینکه 15 سال در تیم ملی و باشگاه‌های مختلف بازی کرده است، خاطرنشان کرد: تاکنون با چنین مشکلی مواجه نبوده‌ام و همیشه تلاش می‌کردم حرفه‌ای زندگی کنم. این هم نوعی اتفاق است اما خدا را شکر این ماده نیروزا نبود و بازی‌های خوب من زیر سوال نرفت.

ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند در این باره که این محرومیت شامل تیم ملی نیز می‌شود یا خیر، گفت: نمی‌دانم چون چیزی مشخص نیست و حکم نهایی هنوز اعلام نشده است.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین