اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۵۱۷
رئیس هیات بسکتبال فارس گفت: برای حل مشکلات مالی تیم حتی هزار تومان هم در استان فارس به ما کمک نکردند.
۰۴:۱۴ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| فریدون رئیس در گفت‌وگویی، در مورد کنار گذاشتن تیم هیات بسکتبال فارس از لیگ برتر و لغو دیدار با شهرداری اراک اظهار داشت: قرار است با مشحون در این زمینه صحبت کنم. ما اعلام کرده بودیم که بازی روز دوشنبه با شهرداری اراک را نمی‌توانیم برگزار کنیم، چون کلا 4 بازیکن سالم داریم.

وی ادامه داد: با 4 بازیکن چطور می‌توان بازی کرد؟ ما در دیدار با نفت آبادان هم به همین دلیل بازی نکردیم و کاری از دست‌مان برنمی‌آید.

رئیس هیات بسکتبال فارس با اشاره به مشکلات مالی این تیم گفت: هزار تومان هم در استان به ما کمک نکردند و همه اش وعده و وعید بود.یک ماه از ریاست من در هیات می‌گذشت که تیم را راهی لیگ برتر کردیم و امیدوار بودیم که کمکی می‌کنند، اما اینطور نشد.

رئیسی ادامه داد: چند بازی از لیگ برتر هم می‌گذشت که لوله آ.اس اسپانسر تیم خودش را کنار کشید و دست مان در حنا گذاشت. قرار بود دو بازیکن خارجی به کمک آنها بیاوریم، نه تنها نیامدند، بلکه در این اواخر معضل کمبود بازیکن هم به سراغ‌مان آمد.

وی با اشاره به اینکه قرار است مشکلات حل شود، گفت: تا چند روز آینده حدود 60 تا 70 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: بسکتبال
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری