اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۴۸۵
دومین بازیکن دوپینگی لیگ برتر در یکی از تیم های مشهدی فعالیت می کند.
۲۰:۴۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| چندی پیش رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) از مثبت شدن تست دوپینگ دو بازیکن لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد. غلامرضا نوروزی گفته بود: «نمونه دو فوتبالیست لیگ برتری از طرف آزمایشگاه کلن آلمان مثبت اعلام شده است و فعلا این دو بازیکن تا آزمایش بعدی از شرکت در هر مسابقه‌ای تعلیق شدند.»

در چند روز گذشته همشهری ورزشی هویت بازیکن اول را فاش کرد و در گزارشی نوشتیم که آن بازیکن مدتی است در تمرینات حاضر نمی‌شود. البته بعدا باشگاه اعلام کرد که بازیکن تیمش به دلیل مصدومیت تا آخر فصل را از دست داده است و حتی مدیرعامل باشگاه اعلام کرد که این بازیکن جزو آن دو بازیکنی که تست اولیه دوپینگ‌شان مثبت اعلام شده، نبوده است.

حالا پیگیری‌های ما نتیجه داده و نفر دوم هم مشخص شده است. نفر اولی عضو یک تیم تبریزی بود و حالا نفر دومی آن‌طور که ما فهمیدیم در یک تیم مشهدی بازی می‌کند و البته تا پیش از تعلیق شدنش بازی می‌کرد.

ظاهرا بازیکن یکی از نمایندگان مشهد که آخرین بار برابر صبا به میدان رفت و بعد از آن بازی فعالیتش به حالت تعلیق درآمد. او در سه هفته گذشته در ترکیب تیمش به میدان نرفته و ظاهرا آمپول دگزامتازون برای او دردسر شده است. به گفته خود این بازیکن پزشک تیم دگزا برای او تجویز کرده اما دکتر تیم این مساله را تکذیب کرده است.

این بازیکن می‌خواهد با جمع کردن امضا از بازیکنان علیه این پزشک شهادت بگیرد و در صورت اثبات این مساله از سوی کمیته ضد دوپینگ محرومیت بین بازیکن و پزشک نصف می‌شود! البته مسئولان باشگاه این بازیکن که مشکلات زیادی هم داشتند هنوز در این رابطه اظهارنظری نکرده‌اند.

به نظر می‌رسد هر دو بازیکن در بازی رویارو مقابل هم نمونه دوپینگ داده بودند و دو نفر از چهار نفری که تست دادند جواب آزمایش آنها مثبت از آب در آمده است.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین