اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۴۵۰
سرمربی تیم فوتبال باردران گفت: این هفته بازی بسیار سختی با ملوان پیش‌روی داریم.
۱۹:۰۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد ربیعی، سرمربی تیم بادران در گفت‌وگویی در مورد وضعیت بازی تیم خود، گفت: تیم ما از شرایط روحی بسیار خوبی برخوردار است و این هفته مصدوم و محرومی هم نداریم. امیدوارم بتوانیم بازی زیبایی را مقابل ملوان به نمایش بگذاریم. تیم ملوان تیم خوب و ریشه‌دار و مردمی و دارای قدمت بسیار طولانی در فوتبال ایران است که این تیم دارای مربی و کادر بسیار خوبی بوده و ما هم بادران هستیم و سعی می‌کنیم در این بازی پیروز از میدان خارج شویم.

ربیعی همچنین در مورد باشگاه بادران، گفت: این باشگاه مدت دو سال است که تأسیس شده و متعلق به شرکت و شبکه کارکنان بادران است و امیدوارم روزی بادران یکی از قطب‌های فوتبال شود.

وی در پایان، گفت: جا دارد که از مجموعه باشگاه بادران به خصوص مالکان باشگاه دکتر قربانیان و خانم مهندس موسوی تشکر کنم چون در این مدت همکاری‌های لازم را با باشگاه داشتند و من و مجموعه تیم سعی می‌کنیم با برد در هر بازی و صعود به لیگ برتر کشور این گونه قدردان آنان شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور که بین تیم‌های بادران تهران و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه کارگران تهران برگزار می‌شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری