اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۴۴۴
تمرینات تیم ملی فوتبال ایران با حضور 9 بازیکن از صبح امروز در زمین پژوهشگاه صنعت نفت آغاز شد.
۱۴:۲۹ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم ملی فوتبال ایران به منظور آماده‌سازی دیدار برابر قطر و چین از امروز به صورت غیررسمی تمرینات خود را در مجموعه پژوهشگاه صنعت نفت تهران آغاز کرد.

این در حالی است که کی‌روش هنوز به ایران بازنگشته و تمرینات امروز با حضور 9 بازیکن زیر نظر اوسیانو کروز از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز برگزار شد.

ساسان انصاری، محمدرضا اخباری، مسعود ابراهیم‌زاده، داریوش شجاعیان، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی‌گنجی، احسان حاج‌صفی، عزت‌الله پورغاز و مهدی ترابی 9 بازیکنی بودند که تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر اوسیانو کروز تنها مربی حاضر در تمرین برگزار کردند.

کی‌روش فردا وارد کشورمان شده و تمرینات تیم ملی با حضور تمام بازیکنان و به صورت رسمی از چهارشنبه یا پنجشنبه آینده در تهران آغاز می‌شود.

نکته قابل توجه اینکه این امکان وجود دارد که باز هم سرمربی تیم ملی مانند چند اردوی قبلی از آغاز رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به صورت رسمی لیست خود را رونمایی نکرده که در واقع رونمایی از این لیست به برگزاری تمرینات و شناسایی چشمی خبرنگاران از بازیکنان موکول خواهد شد. در گذشته نیز کی‌روش به طور مثال برای بازی با قطر و چین لیستی نداده بود و خبرنگاران را حضور در اولین تمرین تیم ملی ابتدا بازیکنان داخلی و چند روز بعد لژیونرها را شناسایی و لیست تیم ملی را به این شکل رسانه‌ای کردند.

تمرینات غیررسمی تیم ملی فردا نیز ادامه پیدا خواهد کرد و این در حالی است که هنوز تکلیف مربیان ایرانی برای ادامه همکاری با این تیم مشخص نیست.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین