اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۴۳۷
سرمربی پارس جنوبی جم گفت: امیدوارم تیم ما بتواند یک بازی زیبا و تماشاگرپسند از خود به نمایش بگذارد.
۱۸:۰۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول کشور روز دوشنبه بین تیم‌های پارس جنوبی جم و ایرانجوان بوشهر در ورزشگاه تختی جم برگزار می‌شود.

مهدی تارتار در مورد وضعیت تیم خود و این دیدار گفت:‌ تیم ما از شرایط روحی خوبی برخوردار است و هیچ‌گونه مصدوم و محرومی در این بازی نداریم و تیم ایرانجوان، تیم خوب و هم‌استانی و ریشه‌دار است که تاکنون توانسته نتایج خوبی را کسب نماید و همان‌طور که در هفته‌های اخیر نشان داده تیم جوان و دارای پتانسیل‌های فراوان است. امیدوارم تیم ما بتواند یک بازی زیبا و تماشاگرپسند از خود به نمایش بگذارد و نتیجه لازم را کسب کند. همچنین من از هواداران این تیم درخواست دارم که به ورزشگاه بیایند و تیم موردعلاقه خود را تشویق نمایند و وارد حاشیه‌ها نشوند.

تارتار همچنین در مورد وضعیت مالی باشگاه گفت:‌ تیم ما هیچ‌وقت از لحاظ شرایط مالی دچار مشکل نبوده و مسئولان باشگاه هرگونه قولی که به باشگاه در اوایل فصل داده بودند، را انجام دادند و جا دارد از مدیریت پارس جنوبی و همچنین مدیرعامل باشگاه و اعضای هیأت علمی باشگاه تشکر نمایم. ما هم سعی می‌کنیم که با یک بازی خوب و صعود به لیگ برتر جواب این عزیزان را بدهیم.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری