اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۴۲۳
مهاجم ایرانی المپیاکوس در جدیدترین مصاحبه خود گفت:من مجموعه‌ای که به آن آمدم را خوب می‌شناسم. می‌خواهم بهترین عملکرد را داشته باشم تا بتوانم المپیاکوس را به اهدافش برسانم.
۱۶:۴۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز|  تیم فوتبال المپیاکوس یونان در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ اروپا پنجشنبه گذشته درحالیکه کریم انصاری فرد، مهاجم ملی‌پوش کشورمان را در ترکیب اصلی داشت با تساوی یک بر یک برابر بشیکتاش متوقف شد.

انصاری‌فرد، امروز در مصاحبه با روزنامه «Real News» درباره بازی با بشیکتاش گفت: ما در دیدار مقابل بشیکتاش تمام سعی خود را کردیم تا به پیروزی برسیم ولی این اتفاق نیفتاد. بازی گروهی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم ولی در برخی مواقع بدشانس بودیم اما ما می‌توانیم به حرکت رو به جلو خود در لیگ اروپا ادامه دهیم. بازی‌ها در این تورنمنت آسان نیست زیرا رقیب ما بازیکنان ممتازی در ترکیب خود دارد. در این بازی خسته بودیم به همین خاطر بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. نتیجه به دست آمده به نفع بشیکتاش شد. در فوتبال هر تیمی که بهترین عملکرد را داشته باشد به مرحله بعد صعود می‌کند. اکنون با تمام قدرت برای بازی برگشت برنامه ریزی می‌کنیم و تمام توانایی خود را برای راه یابی به مرحله یک چهارم نهایی به کار خواهیم برد.

وی در ادامه درباره قهرمانی در سوپرلیگ یونان گفت: ما با بقیه تیم‌ها در لیگ یونان فاصله داریم اما ما در 3 بازی خود در لیگ شکست خوردیم نیاز به تمرکز داریم. هر بازی سختی خاص خودش را دارد. می‌دانیم که هر تیمی که مقابل المپیاکوس قرار می‌گیرد تمام تلاش خود را به کار می‌برد تا به پیروزی برسد. به نظرم آنچنان که شایسته است ما این شرایط را پشت سر خواهیم گذاشت و پیروزهای لازم برای کسب قهرمانی در سوپر لیگ یونان را کسب خواهیم کرد. تیم‌های دیگر نیز شکست‌هایی دارند با این وجود باید مقابل یکدیگر باید بازی کنند. در فوتبال باید تمام بازی‌ها را جدی گرفت. آنچه که مربوط به جام حذفی می‌شود باید حریف را ببینیم کدام تیم می‌شود تا ببینیم چگونه بر آن غلبه کنیم. المپیاکوس می‌خواهد تمام القاب و قهرمانی‌ها را کسب کند به همین خاطر تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهیم.

کریم در ادامه درباره انتقالش به المپیاکوس گفت: من مجموعه‌ای که به آن آمدم را خوب می‌شناسم. می‌خواهم بهترین عملکرد را داشته باشم تا بتوانم المپیاکوس را به اهدافش برسانم. من از انتخابم که به اینجا آمدم خوشحالم. مردم به من محبت دارند و من به خوبی این احساس را می‌دانم.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین