اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۴۱۳
سرمربی ایرانجوان بوشهر گفت: درباره آینده قائدی باشگاه تصمیم می گیرد.
۱۵:۴۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال روز دوشنبه میان تیم‌های پارس جنوبی و ایران جوان بوشهر در ورزشگاه تختی شهرستان جم برگزار می‌شود.

 سعید مفتخر سرمربی تیم ایران جوان بوشهر در مورد وضعیت تیم خود در این دیدار، گفت: خدا را شکر تیم ما آماده و از شرایط روحی خوبی برخوردار است و تیم پارس جنوبی تیم بسیار خوب و از کادر فنی و مربی بسیار خوبی برخوردار است و تیمی است که تاکنون باختی نداشته و از انگیزه بالایی دارد. ولی تیم ما هم جوان و امیدواریم بتوانیم در روز دوشنبه یک بازی خوب به نمایش بگذاریم و به نوعی این دیدار دربی استان بوشهر است و ما تمام سعی خود را در این دیدار برای پیروزی انجام می‌دهیم که تماشاگران این تیم راضی ورزشگاه را ترک نمایند.

سعید مفتخر همچنین در مورد بازیکن جوان خود مهدی قائدی، گفت: که مهدی بازیکن جوان و باهوش و دارای انگیزه فراوان است و مدت دو سال با باشگاه قرارداد دارد و به تیم ملی جوانان هم دعوت شده و همچنین پیشنهادهایی از تیم‌های پرسپولیس، استقلال، ذوب آهن، پیکان، گسترش فولاد داشته و در مورد این بازیکن تصمیم‌گیرنده باشگاه است.

مفتخر همچنین درخواستی از مسئولین استان بوشهر داشت: این تیم ما در حال حاضر از لحاظ مالی خیلی در شرایط بدی به سر می‌برد. من از مسئولین می‌خواهم که این تیم را حمایت نمایند و حداقل در شب عید هوای این بچه‌ها را داشته باشند تا این بچه‌ها با دلگرمی و اشتباه بیشتر بتوانند به کار خود در لیگ ادامه دهند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری