اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۳۹۵
با نحوه انعقاد قراردادی که با بازیکنان پرسپولیس صورت گرفته به نظر می‌رسد این تیم در فصل آینده کم‌ تغییرترین تیم فوتبال کشورمان در لیگ برتر لقب بگیرد.
۱۳:۲۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| پرسپولیس امسال به عنوان اصلی‌ترین مدعی قهرمانی لیگ برتر برای رسیدن به دهمین قهرمانی خود در تاریخ حیات این باشگاه از 6 بازی باقی‌مانده تنها به 3 برد نیاز دارد تا فارغ از نتایج سایر دیدارها بتواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این در حالی است که هواداران پرسپولیس با توجه به شرایط خوب تیم‌شان حالا انتظار دارند این تیم فصل آینده هم شرایط خوبش را ادامه دهد تا بتواند حتی در آسیا هم نتایج خوبی را کسب کند. با این همه بحث حفظ بازیکنان فعلی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان باشگاه پرسپولیس است که البته در اقدامی خوب اکثر بازیکنان این تیم یا قراردادهای بلندمدت امضا کردند و یا اینکه قراردادشان تمدید شده است.

علیرضا بیرانوند: دروازه‌بان لرستانی تیم پرسپولیس که پس از کش و قوس‌های فراوان از تیم نفت راهی پرسپولیس شد به تازگی قراردادش را با این تیم تا پایان لیگ 1399/1400 تمدید کرده است تا خیال هواداران پرسپولیس از لحاظ دروازه راحت باشد.

بوژیدار رادوشوویچ: دروازه‌بان کرواتی که بعد از جدایی الکساندر لوبانوف به پرسپولیس آمد در بازی‌هایی که به میدان رفت نشان داد که می‌تواند حتی به عنوان دروازه‌بان اول هم در پرسپولیس بازی کند اما او برای رسیدن به چارچوب دروازه‌ رقیب سرسختی به نام بیرانوند دارد. این دروازه‌بان تا پایان فصل 1396/1397 در پرسپولیس باقی خواهد ماند.

ابوالفضل درویش‌وند: این دروازه‌بان جوان هم با پرسپولیس تا سال 1399/1400 قرارداد بسته است.

حسین ماهینی: کاپیتان دوم و بوشهری پرسپولیس که بعد از گذراندن سربازی در تیم ملوان به پرسپولیس بازگشت قراردادش را تا سال 1397/1398 با این تیم امضا کرد و او جزو بازیکنانی است که برانکو روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است.

رامین رضاییان: بعد از کش و قوس‌هایی که در ابتدای فصل رضاییان داشت و از ترکیه به پرسپولیس بازگشت با این تیم تا پایان سال 1396/1397 قرارداد امضا کرد اما او این روزها به دلایل انضباطی از این تیم کنار گذاشته شد و حضورش در فصل آینده در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

سامان نریمان‌جهان: بازیکن سابق تیم‌های تراکتورسازی، ماشین‌سازی و گسترش فولاد در نیم‌فصل به پرسپولیس اضافه شد و قراردادی تا پایان سال 1397/1398 با این تیم امضا کرده است.

سروش رفیعی: رفیعی به عنوان بمب نقل و انتقالات در نیم‌فصل از تراکتورسازی جدا شد و به پرسپولیس پیوست اما قرارداد او برای نیم‌فصل امضا شد و در پایان لیگ امسال این بازیکن قراردادش با پرسپولیس به پایان می‌رسد. بودن یا نبودن این بازیکن در پرسپولیس فصل آینده در رده رقیبان این تیم است چرا که رفیعی در صورتی که پیشنهاد خارجی خوبی داشته باشد از پرسپولیس خواهد رفت اما به مسئولان این باشگاه قول داده که در صورت باقی ماندن در فوتبال ایران لباس پرسپولیس را به تن خواهد کرد.

سیدجلال حسینی: کاپیتان تیم پرسپولیس امسال برای دومین بار پیراهن این تیم را به تن کرد و حالا جزو ارکان اصلی خط دفاعی سرخ‌پوشان به حساب می‌آید. قرارداد این بازیکن تا پایان فصل 1395/1396 بود اما با اعلام معاون اقتصادی این باشگاه که مسئول نقل و انتقالات هم است او قراردادش را یک سال دیگر تمدید کرد اما این قرارداد هنوز در سایت سازمان لیگ ثبت نشده است.

شهاب کرمی: این بازیکن بعد از پایان دوران سربازی در تیم ملوان به پرسپولیس پیوست و قراردادش را تا سال 1396/1397 با این تیم امضا کرده است.

صادق محرمی: محرمی پدیده امسال پرسپولیس است که با 20 سال سن توانست به یکی از ارکان اصلی سرخ‌پوشان در ترکیب اصلی تبدیل شود. او قراردادش را با پرسپولیس تا سال 1396/1397 امضا کرده اما شاید به زودی قرارداد او هم برای سال‌های بعد تمدید شود.

علی علیپور: بازیکن جوان پرسپولیس قراردادش را تا پایان فصل 1398/1399 با پرسپولیس امضا کرده اما صحبت‌هایی مبنی بر سرباز شدن این بازیکن در پایان فصل به گوش می‌رسد.

فرشاد احمدزاده: این بازیکن که برای سپری کردن دوران سربازی از پرسپولیس جدا شد و به تراکتورسازی پیوست با گرفتن کارت پایان خدمت مجدداً به جمع سرخ‌پوشان بازگشت و قراردادش را تا پایان فصل 1396/1397 با سرخ‌پوشان امضا کرده است.

کمال کامیابی‌نیا: یکی از بازیکنان اصلی و مؤثر پرسپولیس در لیگ امسال کامیابی‌نیا بود که نبودش در 3، 4 بازی کاملاً به چشم آمد و سرخ‌پوشان به خوبی غیبت او را احساس کردند. این بازیکن که از نفت تهران به پرسپولیس آمده بود قراردادش تا پایان فصل 1395/1396 به اتمام می‌رسد و هنوز قراردادش را تمدید نکرده است و این موضوع باعث دغدغه جدی هواداران پرسپولیس شده است از طرفی برانکو هم به شدت خواهان باقی ماندن کامیابی‌نیا در تیمش شده بود اما هنوز این بازیکن قراردادش را با این تیم تمدید نکرده است. کامیابی‌نیا 2، 3 پیشنهاد خارجی هم دارد و در صورتی که به هر دلیلی در پرسپولیس نماند راهی خارج از کشور خواهد شد اما سرمربی کروات پرسپولیس خواهان این بازیکن شده است.

محسن ربیع‌خواه: بازیکنی که با حاشیه زیادی به پرسپولیس آمد نشان داد که بازیکن مورد اعتماد برانکو است. او هم قراردادش را با پرسپولیس تا سال 1396/1397 امضا کرده و در تیم برانکو ماندنی است.

محسن مسلمان: مسلمان امسال روند رو به رشد خوبی داشت و توانست به یکی از بازیکنان محبوب پرسپولیس تبدیل شود. این بازیکن با پرسپولیس تا پایان فصل 1396/1397 قرارداد دارد و او هم فصل آینده را در پرسپولیس صرف خواهد کرد.

محمد انصاری: بازیکن کم حاشیه و در خدمت پرسپولیس قراردادش در پایان فصل امسال تمام بود اما قراردادش را با این تیم تا پایان فصل 1397/1398 تمدید کرد تا در پرسپولیس ماندنی شود.

محمدامین آرام‌طبع: بازیکن پیشین تیم صبای قم تا پایان سال 1396/1397 با پرسپولیس قرارداد بسته اما او امسال نتوانست در این تیم به صورت ثابت بازی کند و حتی در نیم‌فصل صحبت از جدایی او به گوش می‌رسید که در نهایت این اتفاق رخ نداد.

مهدی طارمی: آقای گل فصل گذشته لیگ برتر که امسال هم همراه با ساسان انصاری در صدر جدول گلزنان لیگ برتر است بعد از اینکه قصد داشت به تیم ترکیه برود اما در نهایت به پرسپولیس بازگشت و با قراردادی که تا پایان فصل 1396/1397 با سرخ‌پوشان امضا کرده فصل آینده هم در پرسپولیس باقی خواهد ماند.

وحید امیری: این بازیکن ابتدای لیگ امسال پیراهن پرسپولیس را به تن کرد و تا پایان فصل 1396/1397 با سرخ‌پوشان قرارداد دارد و در جمع شاگردان برانکو باقی خواهد ماند.

احسان علوان‌زاده: این بازیکن با پرسپولیس تا پایان فصل 1397/1398 قرارداد امضا کرد اما به احتمال فراوان او در پایان فصل جزو سهمیه بزرگسال به حساب خواهد آمد و باید دید با این شرایط برانکو او را در تیمش نگه می‌دارد یا خیر.

رضا کرملاچعب: این بازیکن جوان تا پایان فصل 1399/1400 با پرسپولیس قرارداد دارد اما هنوز نتوانست جزو بازیکنان اصلی این تیم شود.

حامد آقایی: بازیکن جوان پرسپولیس تا پایان فصل 1397/1398 با پرسپولیس قرارداد دارد اما تا به حال فرصتی پیدا نکرده تا در پرسپولیس بازی کند.

این شرایط نشان می‌دهد تمامی بازیکنان فعلی پرسپولیس به جزء سروش رفیعی و کمال کامیابی‌نیا با پرسپولیس قرارداد دارند و در صورت نیاز برانکو در این تیم باقی خواهند ماند و فقط وضعیت کامیابی‌نیا و رفیعی مشخص نیست که به نظر می‌رسد تکلیف آنها هر چه زودتر مشخص شود.

از طرف دیگر نسبت به ابتدای فصل 7 بازیکن به نام‌های امید عالیشاه، احمد نوراللهی، پریاموف، آنتونی گولج، پالیانسکی، شهاب زاهدی و محمد رحمتی به دلایل مختلف از پرسپولیس جدا شدند و در کنار پرسپولیس حضور ندارند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس به همراه سرتن‌ چوک، مارکو، ایگور پانادیچ و کریم باقری تا پایان فصل 1396/1397 با پرسپولیس قرارداد دارند و این شرایط نشان می‌دهد که باید از حالا پرسپولیس کم تغییرترین تیم لیگ و فصل آینده بدانیم مگر اینکه اتفاق ویژ‌ه‌ای رخ بدهد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین