اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۳۹۲
مربی تیم فوتبال فولاد گفت: اکثر تیم‌ها به جز یکی دو استثنا در نیم فصل دوم نتوانستند مثل نیم فصل اول امتیاز بگیرند.
۱۳:۰۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| عزیز فریسات در گفت‌وگویی، در مورد اینکه چرا فولاد در نیم فصل دوم نتوانسته نتایج خوبی کسب کند، اظهار داشت: یک مقدار بدشانسی به تیم‌مان رو کرده و در مسابقاتی که به میدان می‌رویم از موقعیت‌هایی که نصیب تیم می‌شود استفاده نکردیم.

وی در مورد اینکه آیا نگران جایگاه تیم در جدول نیستند، اظهار داشت: شرایطمان در جدول خیلی بد نیست. با تیم چهارم تنها 4 امتیاز فاصله داریم به همین خاطر نگران نیستیم. در چند بازی که فرصت خوبی برای برنده شدن داشتیم و موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم به دلیل بدشانسی کارمان با تساوی به پایان رسیده است.

مربی فولاد در مورد اینکه چرا فولاد مثل نیم فصل اول در کسب نتیجه خوب عمل نکرده است، خاطرنشان کرد: این شرایط فقط مختص به فولاد نیست. در نیم دوم فصل کسب نتیجه بسیار سخت است. این شرایط فقط در مورد فولاد صادق نیست اگر نگاه کنید به جز یکی دو تیم که شرایطشان مستثنی است بقیه تیم‌ها در نیم فصل دوم نتوانستند مثل نیمه اول فصل نتیجه بگیرند.از سوی دیگر اشتباهات داوری هم در وضعیت ما بی تاثیر نبوده است. در همین مسابقه مقابل تراکتورسازی یک پنالتی برایمان گرفته نشد و در یک صحنه بختیار رحمانی با گلر حریف تک به تک شد که داور به اشتباه آفساید اعلام کرد.

وی در مورد تساوی مقابل تراکتورسازی، عنوان کرد‌: بچه‌های ما در نیمه اول چندان خوب کار نکردند اما در نیمه دوم حاکم مطلق توپ و میدان بودیم و حتی یک موقعیت هم به تراکتورسازی ندادیم. تراکتورسازی در نیمه دوم چیزی برای گفتن نداشت.

فریسات در پایان، گفت: فولاد برای رسیدن به موفقیت نیاز به فرصت بیشتری دارد. فولاد خوزستان در ابتدای فصل با تغییر و تحول زیادی روبرو شده و برای رسیدن به موفقیت نیاز به زمان دارد. یکساله نمی‌توان به همه اهداف رسید. هواداران باید صبر و شکیبایی بیشتری داشته باشند تا انشاءالله شرایط برای رسیدن به موفقیت فراهم شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری