اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۳۶۲
مسئولان فدراسیون فوتبال خبر حضور بازیکنان لیگ برتری را غیر از تیم هایی که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هستند با پیام کوتاه اعلام کردند.
۱۰:۲۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| 10 بازیکن از تیم های لیگ برتری به جز آنهایی که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باید به میدان بروند به اردوی تیم ملی برای بازی با قطر و چین دعوت شده اند!

جالب اینجاست این دعوت از طریق پیامک و تماس تلفنی صورت گرفته است و لیستی از سوی سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام نشده است.

محمدرضا اخباری تنها بازیکن تراکتورسازی تبریز است که همراه با مسعود ابراهیم زاده از گسترش فولاد تبریز و احسان حاج صفی و عزت الله پورقاز در این لیست حضور دارند.

عدم رسانه ای شدن دعوت از این بازیکنان سبب شده است تا گمانه زنی درباره سایر دعوت شدگان نیز صورت پذیرد. گفته می شود مهدی ترابی نیز احتمالا در این لیست حضور خواهند داشت.

اینکه چرا بازیکنان دعوت شده از قالب رقابت های لیگ برتر اینگونه بایستی بدون اعلام رسمی خودشان را به تهران برسانند تا در اردو شرکت کنند جای سوال دارد. رفتاری که بعید نیست باز هم توسط کارلوس کی روش صورت می پذیرد و فدراسیون نشینان هم چاره ای جز پذیرش آن ندارند.

حال باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی در حال رخ دادن است که 10نفر از اعضای لیست کارلوس کی روش اینگونه به اردو دعوت می شوند. شایان ذکر است بازیکنان دعوت شده شب گذشته به سمت تهران حرکت کرده اند تا امروز خودشان را به مربیان تیم ملی معرفی کنند و احتمالا به اردو هم بروند.

در هر صورت باید صبر کرد و دید چه اتفاقاتی پیرامون تیم ملی رخ داده است که بازیکنان با چنین سیستمی دعوت شده اند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری