اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۳۴۷
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال و پرسپولیس با هوادارانی که دارند در لیگ قهرمانان آسیا در تهران همه حریفانشان را شکست می‌دهند.
۰۳:۲۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| اصغر حاجیلو سرپرست تیم سایپا در گفت‌وگویی، در مورد شکست دو بر یک سایپا مقابل استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: بازی خوبی برگزار شد، اما سایپا روی بی‌تجربگی بازیکنانش گل دوم را دریافت کرد و 3 امتیاز را به استقلال داد. استقلال ضدفوتبال بازی نمی‌کند و به همین دلیل هم سایپا مقابل این تیم روان بازی کرد اما به خاطر بی‌تجربگی بازیکنان باختیم.

وی در مورد دیدار روز دوشنبه استقلال با لوکوموتیو تاشکند گفت: استقلال در تهران میزبان این تیم ازبکستانی است و می‌تواند با حمایت هوادارانش این تیم را شکست دهد. استقلال و پرسپولیس با هواداران پرشوری که دارند در آسیا در تهران همه حریفان خود را شکست می‌دهند. در بازی اول که استقلال در لیگ قهرمانان شکست خورد، این شکست به خاطر هزینه‌های میلیون دلاری حریف بود که بازیکنان جوان استقلال را تحت‌تأثیر آن جو قرار داده بود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط این تیم در لیگ قهرمان آسیا تصریح کرد: بدون تعارف باید بگویم استقلال می‌تواند به جمع 8 تیم برتر قاره آسیا برسد، اما قهرمان شدن در آسیا کار بسیار دشواری است، وقتی بخواهیم با تیم‌هایی از کره جنوبی و ژاپن رقابت کنیم، قطعاً به مشکل می‌خوریم زیرا شرقی‌ها روی برنامه و منظم کار می‌کنند و فوتبالشان مثل فوتبال ایران نیست که اگر تیم ببازد پولی در کار نباشد و فقط در صورت پیروزی پول به تیم تزریق شود. استقلالی‌ها پول‌هایشان را نگرفته‌اند با این حال قطعاً روز دوشنبه آنها برای پیروزی بازی می‌کنند. هواداران استقلال این تیم را تبدیل به یک تیم خاص می‌کنند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری