اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۳۳۷
رضا نورمحمدی مدافع صنعت نفت آبادان هفت سال در پرسپولیس بازی کرد و کاپیتان این تیم هم شد اما در شروع لیگ برانکو او را نخواست تا داستان او و پرسپولیس به اتمام برسد.
۲۳:۱۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا نورمحمدی مدافع صنعت نفت آبادان هفت سال در پرسپولیس بازی کرد و کاپیتان این تیم هم شد اما در شروع لیگ برانکو او را نخواست تا داستان او و پرسپولیس به اتمام برسد. نورمحمدی از اینکه برانکو برای فصل جدید او را در لیست خودش قرار نداده ناراحت و دلخور نیست چرا که معتقد است مربی نفرات مورد نظرش را جذب می‌کند و ناراحتی او از مسایل دیگر است که در حال حاضر و قبل از بازی صنعت نفت آبادان و پرسپولیس نمی‌خواهد در موردش صحبت کند چون از نظر او پرسپولیس شرایط خیلی خوبی در حال حاضر دارد و نمی‌خواهد حاشیه‌ای برای تیم سابقش درست کند.

مقابل ماشین‌سازی شکست خوردید. بازی چطور بود؟


بازی خوبی بود. ما در دقیقه یک بازی گل اتفاقی خوردیم و آنها تلاش کردند تا گل‌شان را حفظ کنند و ما هم سعی کردیم که گل بزنیم اما نشد. بازی‌ها در پایان فصل خیلی حساس شده و همه تلاش می‌کنند تا نتیجه بگیرند و گل زدن خیلی سخت شده است.

ماشین‌سازی در این دیدار چطور بود؟


ماشین‌سازی آمده بود نتیجه بگیرد و بازی را هم خوب شروع کرد و زود هم به گل رسیدند. آنها روی شوت گل زدند و سعی کردند بازی را حفظ کنند. ما چند هفته است که سخت گل می‌زنیم و با همان تک‌گل بازی را واگذار کردیم.

کلا از روند تیم‌تان راضی هستی؟


نه، آن‌طور که انتظار می‌رفت کار نکردیم. هفته پیش بازی را بردیم اما کمبود بازیکن داریم و در مقابل ماشین‌سازی هم سه تا بازیکن ما که تمرین نداشتند را به زمین آوردیم. رضا نوروزی بهتر شده و در تمرینات گروهی شرکت می‌کند اما به این بازی نرسید و به خاطر کمبود بازیکن مربی بازیکن مصدوم را هم به زمین می‌فرستد. در نیم‌فصل یکی، دو نفر به تیم اضافه شدیم و دیگر بازیکنی نبود که بگیرند اما ما با همین شرایط سعی می‌کنیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم تا فصل بعد شرایط بهتری داشته باشیم.

نگران بقای تیم در لیگ برتر نیستید؟


نه، چند تا بازی خانگی داریم و جز بازی با پرسپولیس که سخت است در بقیه بازی‌ها می‌توانیم نتیجه بگیریم.

بازی بعدی شما مقابل پرسپولیس در آبادان است. در مورد این بازی صحبت می‌کنید؟


بازی سختی است. پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد. ما سال‌ها در پرسپولیس بودیم و پارسال هم می‌توانستیم قهرمان شویم که روز آخر نشدیم. پرسپولیس هم خدا را شکر الان شرایط خیلی خوبی دارد. بازی خیلی سختی داریم و بازیکنان پرسپولیس هم تمام تلاش خودشان را می‌کنند تا جام قهرمانی را به دست بیاورند. این بازی هم بازی خانگی ماست و تماشاگران ما هم بخشیده شده‌اند و در این بازی کنار ما هستند. ما سعی می‌کنیم از پایین جدول فاصله بگیریم و پرسپولیس هم برای قهرمانی می‌جنگد.

می‌توانید قهرمانی پرسپولیس را به تاخیر بیندازید؟


فکر می‌کنم بعد از ما هم شش هفته دیگر بازی هست و ما سعی می‌کنیم که امتیاز بگیریم. پرسپولیس فاصله‌اش با دیگر مدعیان زیاد است و شرایط خوبی در جدول دارد اما ما شرایط خوبی در جدول نداریم و در بازی‌های خانگی باید امتیاز بگیریم. چون به ماشین‌سازی که باختیم شرایط‌مان بد شد.

بازی کردن مقابل پرسپولیس چه حسی برای شما دارد؟


فکر کنم بعد از هفت سال بازی کردن در پرسپولیس، نیم‌فصل اول که جلوی این تیم بازی نکردم و هنوز این فضا را تجربه نکرده‌ام که ببینم چه حسی دارد.

اما باتوجه به اتفاقات اول فصل باید انگیزه بالایی داشته باشی. این‌طور نیست؟


انگیزه‌ام این است که برای تیمم خوب بازی کنم. در صنعت نفت من بازیکن باتجربه تیم محسوب می‌شوم و نباید احساسی باشم و سعی می‌کنم جلوی همه تیم‌ها خوب بازی کنم. اما بازی‌های بزرگ کلا لذتبخش است و انگیزه‌ام این است که بهترین بازی خودم را انجام دهم. من با 90درصد بچه‌های پرسپولیس رفقای نزدیک هستیم و در کادرفنی هم که آقا کریم و خود برانکو هستند و چیز خاصی بین ما نیست. سعی می‌کنم اگر جلوی پرسپولیس به زمین رفتم بهترین بازی‌ام را انجام بدهم چون همین انتظار را هم از من دارند.

اینکه اول فصل شما را نخواستند ناراحتی و دلخوری ندارید؟


نه، من قراردادم تمام شده بود و هر مربی نظراتی دارد و ایده‌هایی دارد و چون برانکو مرا برای فصل جدید نخواست نمی‌شود بد شویم. من دو سال شاگرد برانکو بودم و تصمیم گرفت در این فصل از نفرات دیگری استفاده کند و نمی‌شود ایراد گرفت که چون نفرات دیگری را خواسته دلخور شوم. دلخوری‌ام از پرسپولیس به‌خاطر مسایل دیگر است که الان نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم. خیلی بزرگ‌تر از ما هم به پرسپولیس آمدند و رفتند اما دلخوری‌ام به خاطر مسایلی است که نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم.

چرا این مسایل را نمی‌گویید؟


چون قبل از بازی پرسپولیس است و دوست ندارم بگویم تا حاشیه درست شود چون شرایط پرسپولیس خوب است و نمی‌خواهم قبل از بازی برای این تیم حاشیه درست شود. دلخوری‌ام از برانکو نیست که مرا نخواست و همیشه همین‌طوری است که مربی یکسری‌ها را بخواهد یا نخواهد. توقعی هم نیست چون در فوتبال آمدن و رفتن وجود دارد و دلخوری من به خاطر مسایل دیگر است که سر فرصت مناسب می‌گویم.

دوست داری به پرسپولیس گل بزنی؟


فکرش را نکردم و دوست دارم برای تیمم خوب بازی کنم. هواداران صنعت نفت دوست دارند با تمام وجود بازی کنیم چون آنها هم با تمام وجود می‌آیند و تیم را تشویق و حمایت می‌کنند. بازی با پرسپولیس برای من مثل بازی‌های دیگر است و آنجا رفقایی دارم که آنها را بعد از مدتی می‌بینم. این بازی چیز عجیبی برایم نیست و اینکه گل بزنم یا خوشحالی خاصی بکنم، به آن فکر نکرده‌ام.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری