اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۳۲۸
کاپیتان تیم تراکتورسازی تبریز از اخراج شدنش در بازی روز گذشته ابراز ناراحتی کرد.
۲۲:۱۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم های فوتبال فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل همراه بود. اتفاق بد این بازی برای تراکتورسازی علاوه بر از دست دادن دو امتیاز اخراج کاپیتانش بود.

مهدی کیانی، کاپیتان تیم تراکتورسازی در گفت و گویی در مورد این دیدار صحبت کرد:

کار برای قهرمان شدن سخت شد

برای شکست دادن فولاد به اهواز رفته بودیم و همه تلاش مان را کردیم که برنده از زمین بازی خارج شویم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد. با از دست دادن دو امتیاز این دیدارکار برای قهرمان شدن سخت شد ولی ما تا پایان فصل به تلاشمان ادامه می دهیم و کاری با نتایج تیم پرسپولیس نداریم.

شرمنده هواداران هستم

در مورد صحنه اخراجم حرف خاصی ندارم و فقط می توانم بگویم کهشرمنده هواداران هستم. متاسفانه با این اتفاق بازی حساس مقابل گسترش فولاد را در هفته بیست و پنجم از دست دادم ولی مطمئن هستم که بازیکنان دیگر تیم به خوبی می توانند جای من را در ترکیب پر کنند و از این بابت نگرانی ندارم.

پرسپولیس نباید خود را از پیش قهرمان شده بداند

درست است که فاصله پرسپولیس با تیم دوم به ده امتیاز افزایش یافته است اما این تیم نباید خود را از پیش قهرمان شده بداند چرا که تجربه نشان داده در فوتبال اتفاقاتی رخ می دهد که هیچ کس انتظار آن را ندارد و باید تا قطعی نشدن یک موضوع در مورد آن صحبت قطعی نکنیم.

حواسمان به استقلال است

استقلال در نیم فصل دوم علی رغم مشکلاتی که داشت موفق به کسب نتایج خیلی خوب شده و صعود قابل توجهی در جدول رده بندی از این تیم شاهد هستیم. این تیم هم اینک در فاصله دو امتیازی ما قرار دارد. حواسمان به استقلال است و به یاری خدا اجازه نخواهیم داد که این تیم جای ما را در رده دوم بگیرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری