اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۲۹۱
سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه گفت: اگر بازیکنان، کادرفنی و مدیران وظایف خود را به درستی انجام بدهند دیگر در لیگ یک نیازی به آقا بالاسر نیست.
۱۹:۰۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| میرشاد ماجدی در گفت و گویی، در مورد دیدار روز دوشنبه خونه به خونه با نساجی گفت: این مسابقه دربی فوتبال مازندران محسوب می‌شود و بازیکنان، مربیان و هواداران در این مسابقه شان فوتبال استان مازندران را به کل فوتبال ایران نشان خواهند داد. از هواداران تیم خونه به خونه می‌خواهم که فقط تیم محبوب‌شان را تشویق کنند و به دیگران و حواشی کاری نداشته باشند زیرا در غیر اینصورت ما ضرر خواهیم کرد. 

وی ادامه داد: ما همان 10 درصد قانونی از ظرفیت ورزشگاه را به هواداران نساجی اختصاص خواهیم داد و از آنها نیز می‌خواهم که مثل فصل گذشته فقط تیم خودشان را تشویق کنند تا یک مسابقه بی‌حاشیه برگزار شود. 

سرپرست خونه به خونه در مورد شرایط فنی تیم گفت: با پیروزی که مقابل نفت مسجد سلیمان به دست آوردیم به جدول لیگ برگشتیم و انگیزه مضاعفی در بین بازیکنان وجود دارد. در لیگ یک امتیاز تیم‌ها در جدول بهم نزدیک است.

ماجدی در مورد تشکیل کمیته‌ ضد تبانی در لیگ یک گفت: من کاری به کمیته ندارم و می‌گویم اگر بازیکنان، مربیان و مدیران وظایف‌شان را به خوبی انجام بدهند نیازی به نظارت خاص و ویژه نیست و آقا بالاسر  نیازی نداریم.

وی در مورد وجود تبانی در لیگ دسته اول اظهار داشت: همه می‌گویند روح وجود دارد اما قابل دیدن نیست در لیگ یک هم حرف و حدیث‌هایی می‌شنویم که قابل اثبات نیست. فقط از روی کدهای کلیدی می‌توان به آن پی برد هرچند من هیچ تمایلی ندارم به این مسایل ورودکنم.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری