اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۲۰۶
سرپرست پرسپولیس گفت: «من نمی خواهم اسم بیاورم اما به بازیکنان گفتم در لباس پوشیدنتان دقت کنید تا دل کسی نشکند.»
۱۱:۲۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| علی اکبر طاهری با حضور در برنامه ورزش و مردم اظهار داشت: «در هر مجموعه و سازمان به سخت افزار، نرم افزار و از همه مهم تر مغزافزار نیاز است. این ها منابعی است که باید داشت. در هنگام ورود من به پرسپولیس با چنین مشکلاتی روبه رو بودیم و فقدان این مسایل. ضمن این که از قبل هم مشکلاتی هم وجود داشت که باید حل می کردیم.»

وی افزود: «روح و روان مسایل هم اعتقاد و صداقت است و من به دنبال این مساله بودم. ما صداقت را چاشنی این مسایل کردیم. در تنگناهای زیادی بودیم البته هنوز هم بچه ها مشکلی دارند که صبوری می کنند. ما این صبوری را با صداقت به بچه ها تزریق کرده ایم.»

سرپرست پرسپولیس اذعان داشت: «پارسال همین موقع با تاج صحبت کردم و او مصر بود که بلیت فروشی را به باشگاه ها واگذار کند. الان به همه تیم ها این امتیاز را داده اند به جز استقلال و پرسپولیس. اگر میانگین هر بازی ما 50 هزار نفر تماشاگر باشند، بابت بلیتی 10 هزار تومانی به تیم 500 میلیون تومان می رسد اما هزینه اجاره و عوارض را از این کم کنیم، تقریبا برای هر بازی 350-300 میلیون تومان نصیب ما می شود. علاوه بر این تبلیغات محیطی هم وجود دارد و مهم تر از همه حق پخش.»

وی افزود: «تاج گفته بود این ها مثل تاکسی است که 70 درصد پولش را نگیرد. به این ترتیب نمی شد این تاکسی را اداره کرد و هزینه هایش را تامین. چنین بود که ما یک سامانه راه انداختیم. این مساله هم مشخص شد که فقط 3090 سامانه ای است که مردم باید در آن حضور یافته و عضو شوند.»

سرپرست پرسپولیس بیان داشت: «همیشه تراز ما منفی بوده است. قرار است در یکی دو روز آینده جلسه ای داشته باشیم. به ما گفته شد که چرا فراخوان نمی کنید. ما هم این کار را کردیم زیرا هواداران سرمایه های اصلی باشگاه هستند. آنها ما را حرکت می دهند. در بازی با استقلال خوزستان، شخصی با جسه ای نحیف دیدم. او مشکل روماتیسمی داشت و ریز اندام بود. او از کهریزک آمده بود. من از این که برای این هواداران کاری نکرده ایم افسوس می خوریم.»

طاهری درباره رامین رضاییان اذعان داشت: «از صمیم قلب می گویم که دست تک تک هواداران را می بوسم از جمله کانون هواداران که قلب تپنده این عشق است و مدیون آن هستیم. اگر صحبتی با بازیکنان می کنیم برای آینده شان است. رفتار بچه های ما با همه تیم ها فرق دارد. من تشکر می کنم از تمام بازیکنان مان که تجربه خانواده بودن را با هم تمرین کرده اند. رامین عزیز من است و باید صبوری کند تا سیاست های من پیاده شود.»

وی تصریح کرد: «من قبل از بازی ها هیچ صحبتی با برانکو نمی کنم ولی بعد از بازی گهگاه با او صحبت می کنم. برانکو خیلی آدم با شخصیتی است. در هر حال انتظارات ما از ملی پوشان بیشتر است. همیشه به آن ها گفته ام بزرگی کنید. شاید خیلی از سوت های داور بازی بارسلون و پاری سن ژرمن اشتباه بود اما بعد از آن اتفاقی نیفتاد. استقلالی ها و پرسپولیسی ها الگوی جوانان هستند. من به آنها گفتم در لباس پوشیدنتان دقت کنید تا دل کسی نشکند. هر بازی پرسپولیس را بالای 40 میلیون نفر می بینند و باید آنها الگو باشند.»

طاهری اذعان داشت: «الان تمام فکر من این است که چگونه در روزها و شب های عید برای بچه ها پول جور کنم تا شرمنده آنها نشوم. من از اتفاقات رخ داده برای تراکتور و استقلال خیلی ناراحت شدم. چرا می گوییم تراکتور و استقلال نداده اند اما کسی نمی پرسد چرا آنها ندارند که نمی دهند؟ یک مدیر عامل باید تعهداتی داشته باشد اما چرا نمی پرسیم چرا مدیرعامل ها نمی توانند به تعهدات خود عمل کنند.»

وی ادامه داد: «وقتی ممیز دارایی می بیند باشگاه بدهی خود را نداده است، کاری به ورودی و خروجی ندارد و چنین می شود که 108 میلیارد تومان بدهی پرسپولیس است. زیرا این مساله به مرور زیاد می شود. ما تلاش کردیم که این مشکل حل شود.»

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: «در ماجرای ژوزه می توانستیم بهتر عمل کنیم. حکم که آمد با معوقات بیش از یک میلیون یورو و حدود یک میلیون و سیصد هزار یورو جریمه شدیم. ما لایحه ای برای تجدید نظر فرستادیم و در ژنو نشستند در جلسه داوری که طبیعتا انتظار بود این کار را خوب پیش ببریم. اگر عدد رقم ها همچنان پایدار بماند یک عدد بالایی را باید بپردازیم و قطعا برنامه ای می گذارم که معاون حقوقی توضیح بدهد. این ها آسیب هایی است که به باشگاه رسیده و امیدوارم تیم داوری ما حرفش ثابت شود که اگر نشود باید به مدد هواداران کار کنیم. یک بازیکن بازی نکرده باید 40 هزار دلار بدهیم و محکومیت دارد بالا می رود و دیگر جریمه و کسر امتیاز نیست و بحث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و همچنین لغو مجوز حرفه ای گری است که باید برطرف شود.»

وی در مورد تمدید قرارداد بازیکنان گفت: «اگر در ذات این مساله برویم که اگر باشگاه تمکن مالی پرداخت داشته باشد بازیکنان می مانند و خودش را در مسیر موفقیت تیم قرار می دهد. اینکه بازیکن نمی ماند به خاطر حرکات کوتاه مدت و اشتباه است که بی اعتمادی دیده است. خدا را شکر شرایطی رفتیم که بازیکنان قرارداد بلند مدت بسته اند. با آقای برانکو جلسه گذاشتیم که چه کسانی بمانند و بلند مدت ببندیم. همه این بازیکنان برای پرسپولیس هستند و نه فقط این بلکه هواداران و پیشکسوتان متعلق به پرسپولیس هستند. داشته ها را باید منظم کرد که یکی از آنها قراردادهاست. بعضی از بچه ها با این فرهنگ آشنا نیستند که به زودی با آنها تمدید خواهیم کرد.»

طاهری بیان داشت: «پرسپولیس و استقلال قطب های اصلی فوتبال ما هستند. آن چه مهم است خیل هواداران است که ستون های باشگاهند. وقتی ستونی خوب بنا شده باشد با حرکت و لرزش، خانه نمی ریزد. این هوادار است که به تیم معنا می دهد. بپذیریم هواداران ستون تیمند و کانون هواداران قلب تیم هستند.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین