اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۱۸۵
دور برگشت مرحله نهایی لیگ برتر والیبال فردا با دو دیدار پیگیری می‌شود و پیکانی‌ها در حالی برای برد تلاش می‌کنند که در آستانه نخستین سالروز درگذشت «رضا ابراهیمی» قرار دارند.
۰۳:۵۳ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز|  دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه 22 اسفندماه با دو دیدار در خانه والیبال تهران پیگیری خواهد شد. در نخستین مسابقه و از ساعت 14 و 30 دقیقه تیم سایپا تهران میزبان شهرداری ارومیه خواهد بود.

شاگردان مسعود آرمات سرمربی تیم سایپا در دیدار رفت که روز چهارشنبه 18 اسفندماه برگزار شد، سه بر یک مغلوب شهرداری ارومیه شدند و در دیدار برگشت به دنبال جبران این نتیجه و امیدواری برای کسب رتبه سوم در دیدار سوم هستند.

این چهارمین جدال دو تیم سایپا و شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال سال 95 است. سایپا 23 آبان ماه در دور رفت مرحله مقدماتی و در تهران سه بر صفر ارومیه را شکست داد و در 22 دیماه در دیدار برگشت این مرحله سه بر یک مغلوب شد.

هر چند نارنجی پوشان در این مسابقه امید زیادی به کسب پیروزی با امتیاز میزبانی دارند، اما شهرداری ارومیه انگیزه بسیار خوبی برای کسب رتبه سومی در تهران دارد و شرایط این تیم با دور رفت مرحله مقدماتی نیز بسیار متفاوت است.

شهرداری ارومیه برای رسیدن به این مرحله در دور مقدماتی با 14 برد و 42 امتیاز رتبه سوم جدول را به دست آورد. در مرحله نخست پلی آف موفق به حذف کاله مازندران در مجموع سه دیدار شد و در سه دیدار مرحله نیمه نهایی، دو بر یک مغلوب پیکان تهران شد تا در مرحله نهایی برای کسب عنوان سومی حریف سایپا تهران شود.

نارنجی پوشان سایپا نیز در مرحله مقدماتی با کسب 12 برد و 36 امتیاز جایگاه چهارم را به دست آوردند. در مرحله نخست پلی آف موفق به حذف صالحین ورامین در مجموع سه دیدار شدند و در مرحله نیمه نهایی با پذیرش دو شکست متوالی برابر بانک سرمایه، به دیدار رده بندی جام سی ام راه یافتند.

در دیگر دیدار دور برگشت مرحله نهایی لیگ برتر والیبال، تیم پیکان تهران میزبان بانک سرمایه در خانه والیبال تهران است که این مسابقه از ساعت 17 آغاز می‌شود.

پیکانی ها در حالی به مصاف بانک سرمایه می روند که دیدار رفت را به رغم پیروزی در ست های اول و دوم، سه بر دو به حریف واگذار کردند و اگر نتیجه این مسابقه را نیز واگذار کنند، مقام قهرمانی را از دست خواهند داد.

از سوی دیگر تیم پیکان تهران سال گذشته نیز به دلیل درگذشت ناباورانه رضا ابراهیمی مربی خوش اخلاق این تیم در مسابقه سوم مرحله نهایی حاضر نشد و قهرمانی را تقدیم بانک سرمایه کرد و امسال در شب سالروز درگذشت این مربی، میزبان بانک سرمایه است و برای اینکه امیدش به قهرمانی حفظ شود، باید فاتح این میدان باشد تا روز چهارشنبه در آخرین دیدار بخت خود را برای کسب سیزدهمین جام لیگ برتر بیازماید.

این چهارمین دیدار دو تیم پیکان و بانک سرمایه در لیگ برتر امسال است که پیکانی ها در سه مسابقه قبلی (دو دیدار دور مقدماتی و مسابقه رفت مرحله نهایی) مغلوب بانک سرمایه شدند، اما شاگردان پیمان اکبری بر این باور هستند که در مسابقه چهارم با یاد رضا ابراهیمی فاتح میدان می شوند تا پنجمین جدال دو تیم قهرمان را معرفی کند.

بانک سرمایه در دور مقدماتی با 20 برد و 55 امتیاز صدرنشین شد. در مرحله نخست پلی آف موفق به حذف شهرداری تبریز شد. شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه در مرحله نیمه نهایی نیز سایپا را در دو دیدار شکست دادند و به دیدار نهایی لیگ برتر راه یافتند.

تیم والیبال پیکان تهران که با 12 دوره قهرمانی، چهار عنوان نایب قهرمانی و سه مدال برنز پرافتخارترین تیم شرکت کننده در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر سال جاری مردان ایران است، در دور مقدماتی با 18 برد و 53 امتیاز رتبه دوم جدول را به دست آورد.

شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان تهران در مرحله نخست پلی آف موفق به حذف خاتم اردکان شدند و در مرحله نیمه نهایی در مجموع سه دیدار، دو بر یک شهرداری ارومیه را از پیش رو برداشتند.

در صورت پیروزی پیکان در این مسابقه، دیدار سوم مرحله نهایی لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه 25 اسفندماه برگزار می شود.

برنامه دور برگشت مرحله نهایی لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

تهران ، خانه والیبال، ساعت 14 و 30 دقیقه، دیدار رده بندی
سایپا تهران – شهرداری ارومیه

تهران، خانه والیبال، ساعت 17، دیدار نهایی
پیکان تهران – بانک سرمایه

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری