اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۱۸۱
سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد پس از کسب عنوان قهرمانی در سوپر لیگ گفت: تقسیم شدن قدرت کاراته ایران در تیم‌های مختلف هیجان سوپرلیگ امسال را بالا برده بود.
۰۳:۴۴ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| احمد صافی در گفت‌وگویی، پس از کسب عنوان قهرمانی تیم دانشگاه آزاد در مسابقات سوپر لیگ کاراته، اظهار داشت: واقعاً مسابقات سوپر لیگ امسال به خاطر حضور جوانان نوظهور خیلی غیرقابل پیش‌بینی بود که در پایان چه اتفاقی رخ خواهد داد. برخی از تیم‌ها تصور می‌کنند اگر ستاره‌ها را در ترکیب تیم داشته باشند، در پایان فصل می‌توانند نتیجه خوبی را کسب کنند، اما شاهد بودیم که جوان‌ها برای پیشرفت و آینده کاراته چطور در مسابقات درخشیدند و خود را ثابت کردند. 

وی در ادامه افزود: ما با در اختیار گرفتن جوان‌هایی مثل ولدبیگی و عنایتی، امسال در بخش جوانان خوب درخشیدیم. امسال بازیکن سازی کردیم و چهره‌های جدیدی را به کاراته ایران معرفی کردیم. حضور تیم بانک شهر و تیم مناطق نفت‌خیز که نایب قهرمان دوره قبل در این مسابقات بود، رقابت را حساس کرده بود. وقتی آمار و نتایج را نگاه می‌کردیم،‌ متوجه می‌شدیم که در هفته‌های پایانی رقابت سختی را پیش رو داریم، اما در پایان، دانشگاه آزاد با کاراته‌کاهای خوب و جوانی که داشت قهرمانی را در سوپرلیگ کسب کرد، اتفاق خوبی رخ داد، ما بازیکنان متفاوتی را در ترکیب تیم داشتیم، در واقع شکست امیر مهدی‌زاده نخبه کاراته ایران مقابل جوانان تیم ما جذابیت مسابقات را بالا برد. 

سرمربی تیم دانشگاه آزاد در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: ما سه بازی با تیم نفت داشتیم، بازی اول را پیروز شدیم، در بازی دوم باختیم. دیدار سوم ما حیاتی بود، توانستیم با ارنجی که داشتیم نتیجه بگیریم. در بخش کاتای تیمی و کاتای انفرادی نتیجه خوبی کسب کردیم و امیدوار شدیم، در فینال تیم رقیب را شکست دادیم و به نظرم داشتن اتحاد، همدلی و انسجام باعث شد ما نتیجه بگیریم. ما امسال شهرام هروی و مجید عبدالحسینی را کنار تیم نداشتیم و کارمان سخت بود. 

صافی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: انجمن کاراته دانشگاه آزاد نشان داد از موقعیت‌ها خوب استفاده کرده و در پایان نتیجه خوبی را کسب کردیم. دادکان حمایت ویژه‌‌ای از تیم داشت، محل اسکان و تمرین تیم را تغییر داد و ما هم با تمرین حساب‌ شده و برنامه‌ریزی‌ای که داشتیم، با آنچه که هدف‌مان بود رسیدیم. در یک جابجایی که در نظر گرفتیم کمتر کسی تصور می‌کرد هامون درفشی‌پور با شکستی که قبل از فینال داشت دوباره بتواند بدرخشد، اما همه شاهد بودیم که در فینال با توجه به برنامه‌ریزی‌ای که داشتیم، او چطور با مأموریتی که به او سپرده بودیم مقابل امیر مهدی‌زاده به خوبی ماوریتش را به پایان رساند. عنایتی را یک وزن بالاتر آوردیم، مصطفی کاووسی را که در وزن 60 کیلوگرم مبارزه می‌کرد به وزن 55 کیلوگرم آوردیم و عبدالله ولدی نیز در وزن 60 کیلوگرم فوق‌العاده مبارزه کرد. همه این عوامل دست به دست هم داد تا ما موفق شدیم. پیروزی گنج‌زاده و پورشیب پرونده مسابقات را بست. 

وی در مورد عملکرد قابل دفاع سعید فرخی در هفته پایانی، گفت: فرخی نشان داد که هنوز کاراته او تمام نشده است. سعید با غیرت بازی کرد و عملکرد او قابل دفاع است. سعید احمدی اصولاً در شروع کند است، اما در بازی‌های حساس حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. فکر می‌کنم لیگ امسال متفاوت و حساس بود و به همین دلیل تا آخرین لحظه معلوم نبود چه اتفاقی رخ می‌دهد. تقسیم شدن قدرت کاراته ایران در تیم‌های مختلف هیجان سوپرلیگ امسال را بالا برده بود. 

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: حالا عناوین، مدال‌ها، جام‌ها توزیع شده است، مهم دوستی و احترام در کاراته است که باید بیشتر شود، ما روز گذشته به خاطر نتایجی که گرفته بودیم، هیجان و خوشحالی زیادی را داشتیم، این افتخار به آلبوم افتخارات دانشگاه آزاد پیوست و تنها موضوع این است که ما باید این دوستی‌ها را در کاراته پیوند بزنیم. به عنوان بهترین مربی در سوپرلیگ انتخاب شدم و لوحی که به من اهدا شده است را به خانواده شهید ایثارگر یارعلی محسن‌پور که از داوران خوب آسیا بود اهداء می‌کنم. خوشحالم که اعتماد دانشگاه آزاد را با این موفقیت جلب کردیم. 

صافی درپایان صحبت های خود عنوان کرد: ما تا به امروز 60 درصد از مبلغ قراردادمان را دریافت کردیم، مطمئن هستم که دانشگاه آزاد تمام تلاش خود را می‌کند که مثل همیشه حق و حقوق بازیکنان را پرداخت کند، هر چند که مطمئن هستم که دکتر دادکان مثل همیشه ثابت کرده مرد عمل است، و باز هم به فکر بازیکنان تیم است. از همه مسئولان دانشگاه آزاد رضا صافی، حسن‌زاده، طاهرآبادی، خوش‌سیما و اعضای تیم که دست به دست هم دادند تا این موفقیت رقم بخورد تشکر می‌کنم. 

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری