اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۱۶۷
مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان مدعی است تیمش در فصل جاری بیشترین لطمه را از داوری دیده است.
۲۰:۴۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| مجید بصیرت پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: باید دست تک تک اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم را ببوسم، اما باید بگویم با وجود تلاش زیادی که تا به اینجای مسابقات داشته‌ایم، نتیجه لازم را کسب نکرده‌ایم.

وی در ادامه افزود: تیم ما در این فصل بیشترین لطمه را از داوری دیده است، اما به دلیل اینکه این اشتباهات سهوی بوده هیچ مشکلی ندارد. امیدوارم تیم‌مان روز‌به‌روز بهتر شود تا بتوانیم جواب محبت هواداران سپاهان را بدهیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص کیفیت فنی بازی این تیم برابر سیاه‌جامگان تصریح کرد: نقطه ضعف بازی امروز چمن ورزشگاه ثامن بود. ما در ورزشگاه نقش جهان بازی می‌کنیم که بهترین چمن ایران را دارد. بازی کردن در آن زمین خیلی فرق دارد. فکر می‌کنم اگر شهر مشهد یک ورزشگاه خوب داشته باشد تیم‌های پدیده و سیاه‌جامگان هم که بازیکنان تکنیکی خوبی را در اختیار دارند می‌توانند نتایج بهتری بگیرند. امیدوارم تیم‌های مشهدی موفق باشند و بتوانند در لیگ برتر بمانند.

بصیرت در خصوص داوری دیدارسیاه‌جامگان - سپاهان گفت: داوری خوب بود، اما به دلیل کیفیت بد چمن برخی از بازیکنان آسیب می‌دیدند و این در بازی وقفه می‌انداخت.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت جسمانی عبدالله ویسی خاطرنشان کرد: ویسی 10 سال است که مربیگری می‌کند، اما هیچ‌وقت به اندازه امسال زجر نکشیده بود. در برخی از تیم‌ها اگر نتیجه هم نگیرید فشار زیادی روی شما نیست، اما سپاهان فرق دارد. ما بهترین تیم ایرانی در آسیا هستیم. با تمام احترامی که برای تیم‌های پرسپولیس، تراکتورسازی و استقلال قائلم، اما حرف اول را در آسیا سپاهان می‌زند. ما در ژاپن نیز که بودیم همه تیم سپاهان را می‌شناختند.

مربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه 20 بازیکن را از آکادمی باشگاه به تیم بزرگسالان اضافه کرده‌اند، گفت: همین 20 بازیکنی که به تیم اضافه شده‌اند برای ما یک قهرمانی است. این 20 بازیکن یعنی 20 میلیارد پس‌انداز. به هواداران حق می‌دهم که می‌خواهند تیم خوبی داشته باشند، اما آنها هم باید مانند ما صبر کنند.

بصیرت به شرایط جسمانی سرمربی سپاهان اشاره کرد و اظهار داشت: ویسی روز گذشته به دلیل بیماری خود عمل جراحی کرده است و اگر همه چیز خوب پیش برود نیاز به عمل دوم نخواهد داشت. من قبل از اینکه ویسی به اتاق عمل برود با او صحبت کردم و ارنج تیم را خودش به ما داد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین