اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۱۵۷
بازیکن تیم پدیده از تصمیم سرمربی خود بابت تعویضش به شدت عصبانی شد.
۱۸:۰۱ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| نیمه دوم دیدار تیم‌های پیکان تهران و پدیده مشهد در حالی آغاز شد که بازیکنان تیم پدیده با دو دقیقه تأخیر وارد زمین بازی شدند.

*محسن یوسفی اولین موقعیت جدی پدیده را در نیمه دوم را با عکس‌العمل رحمان احمدی و تیرک دروازه پیکان از دست داد، اما درست چند دقیقه بعد، هافبک مهاجم تیم پدیده موفق شد یک شوت دقیق دروازه شاگردان مجید جلالی را برای بار دوم در این دیدار باز کند.

* درگیری یکی از لیدرهای تیم پیکان با یکی از هواداران این تیم از حواشی دیگر این مسابقه بود، البته این درگیری با حضور مأموران نیروی انتظامی خیلی زود به پایان رسید، اما موضوع مهم، فحاشی لیدر پیکان بود که باعث این درگیری شد.

* ناراحتی شدید محسن یوسفی هافبک تیم پدیده مشهد در زمانی که با صلاحدید رضا مهاجری سرمربی این تیم از زمین بازی تعویض شد، از مهمترین حاشیه‌های نیمه دوم این دیدار بود که یوسفی با قبول نکردن پوشیدن گرمکن و پرت کردن آن به سمت دیگر نیمکت‌نشینان اعتراض شدید خود را به تعویضش نشان داد.

* مجید جلالی بعد از اینکه تیمش دو گل دریافت کرد و شاگردانش هم موقعیت چندان حساسی هم نتوانست روی دروازه حریف ایجاد کنند، به قدری ناراحت بود که روی نیمکت نشست تا ادامه بازی را حمید مطهری در کنار زمین باشد و به بازیکنان نکات فنی را متذکر شود.

* برخی از تماشاگران تیم پیکان ناامید از ورزشگاه خارج شدند چرا که از عملکرد تیم‌شان در این بازی راضی نبودند و امیدی به جبران دو گل خورده نداشتند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری