اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۱۲۳
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: با مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به خاطر ورود به زمین در پایان مسابقه برخورد می‌شود.
۱۶:۳۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| سعید فتاحی با حضور بر روی خط تلفنی برنامه لیگ دسته اول شبکه ورزش در مورد اتفاقات پایان بازی ملوان و نساجی مازندران که منجر به درگیری محمد مایلی‌کهن سرمربی ملوان و رمضانی مدیرعامل باشگاه نساجی شد، گفت: مدیرعامل نساجی را دقیقه 90 و 91 دیدم و از افرادی که در کنار زمین برای برقراری نظم حضور داشتند خواستم طبق قانون او را به رختکن راهنمایی کنند. حتی به رمضانی گفتم پایان بازی داخل زمین نرود چراکه با او صد درصد برخورد می‌کنیم، اما متأسفانه پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، رمضانی وارد زمین شد و در همان حال مایلی‌کهن که به قصد خسته‌نباشید به سمت داور رفته بود، با او دچار درگیری شد و صحنه‌های ناخوشایندی به وجود آمد.

وی در رابطه با اینکه به بازیکنان ملوان فحاشی شده بود، تصریح کرد: قبل از شروع بازی هواداران نساجی به صورت یکپارچه به بازیکنان ملوان فحاشی می‌کردند. از کاپیتان نساجی خواستم به همراه صادقی سمت هواداران برود تا دیگر به گلر ملوان فحاشی نشود، متأسفانه علیه صادقی فحاشی زیادی صورت گرفت که این مسئله از سوی کمیته انضباطی بررسی می‌شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در رابطه با اینکه رمضانی نباید وارد زمین می‌شده، اما محمد مایلی‌کهن هم نباید چنین برخوردی را انجام می‌داده است، عنوان کرد: مثل اینکه ادبیاتی که آنجا ردوبدل شده خوشایند مایلی‌کهن نبوده اما او هم نباید چنین کاری می‌کرد، به هر حال باید شرایط بازی و فشاری که روی اعضای تیم‌ها وجود دارد را هم در نظر گرفت. بازیکنان و مربیان 90 دقیقه فشار را تحمل می‌کنند.

فتاحی در مورد اینکه آیا هفته‌های پایانی لیگ یک به طور دقیق مورد بررسی ناظران قرار می‌گیرد، گفت: چند روز قبل جلسه‌ای داشتیم و قرار شد هفته‌های پایانی لیگ دسته اول با حضور تیم‌های کنترل دوپینگ و ناظران داوری انضباطی به صورت دقیق مورد ارزیابی قرار بگیرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
آرش شاهی
Finland
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
آقای سعید فتاحی شما از روی کینه دارید با تشکیلات نساجی برخورد می کنید اون از ناظر بازی استقلال اهواز با نساجی که آقای ناظر بجه بندر انزلی و یا طرف دار ملوان بوده و با رای غیر کارشناسی و کینه ورزی سر نساجی را بریده شما در اون بازی خواب بودید و چرا با چاقو کشان استقلال اهواز برخورد نشد و ی یا با این آقای مایلی کهن برخورد نمی شود تا این حد کینه ورزی

و اگر در ایران بودم و بازی نساجی حضور داشتم به یقین با آقای مایلی کهن ب خورد می کردم و درسی میدادم که از فوتبال برای همیشه کناری گیری کند آقای مسئول سازمان لیگ کینه ورزی خوب نیست
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری