اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۱۲۲
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال عنوان کرد که مصاحبه‌های زمانی نوعی خودزنی است ولی بازیکن هم حق ندارد به خاطر مسائل مالی اعتصاب کند و اگر مدعی است برای پیراهن بازی می‌کند یک سال از پولش بگذرد.
۱۶:۳۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| شاهین بیانی در گفت‌وگویی، درخصوص اتفاقات روزهای اخیر و تمرین نکردن بازیکنان استقلال و اظهارات عضو هیأت مدیره این باشگاه صحبت‌های زیر را انجام داد.

*مصاحبه‌ اعضای هیات مدیره خودزنی است

وی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: حرکتی که منصوریان و بازیکنان استقلال انجام دادند، یک واکنش به صحبت‌های حسن زمانی عضو هیأت مدیره استقلال بود، خوب نیست که اختلافات به مطبوعات کشیده شود و شاید در قدیم این اتفاقات با یک جعبه شیرینی و یک دسته گل حل می‌شد، اما حالا نمی‌شود این مسائل را جمع کرد. اعضای هیأت مدیره استقلال هرکه هستند، نباید این همه مصاحبه کنند، کما اینکه شما هیأت مدیره بارسلونا و رئال مادرید را اصلاً نمی‌شناسید. این حرکت یک نوع خودزنی است.

*زمانی نباید مقابل کادر فنی و بازیکنان قرار بگیرد

بیانی افزود: همه می‌دانیم استقلال در لیگ شانس قهرمانی ندارد و در آسیا هم همین‌طور، ولی تماشاگران این روزها از نتایج هفته‌های اخیر خوشحال هستند. بازیکنان به حرف مربی خود گوش می‌دهند و شاید آنها باهم تصمیم گرفته‌اند تمرین نکنند، اما حق هوادار نیست که چنین شرایطی را تحمل کند. من اعتقاد دارم شاید زمانی را هیچ کس نشناسد و او نباید با مصاحبه‌هایش مقابل بازیکنان و کادر فنی قرار بگیرد.

*آقای بازیکن که به خاطر پیراهن بازی می‌کنی یک سال از پولت بگذر

پیشکسوت تیم استقلال با انتقاد از تمرین نکردن بازیکنان گفت: اتفاقات اخیر را باید به دو بخش تقسیم کرد، اما درست نیست بازیکن بخواهد در مورد مسائل مالی حرف بزند. من از شما می‌خواهم تمامی صحبت‌هایم را بنویسید. 17 سال در استقلال بازی کردم و روی‌ هم یک میلیون هم دریافتی نداشتم، ولی اینکه بخواهم بگویم از استقلال طلبکارم، اصلاً کار درستی نیست. بازیکن باید بداند هوادار او را داخل مستطیل سبز می‌خواهد نه در خیابان. برای من جای سوال است، بازیکنی که دو میلیارد قرارداد می‌بندد، فرض بر اینکه 300 میلیون آن را گرفته باشد، آیا یک میلیارد و 700 میلیون دیگر را می‌بخشد؟ شاید الان پول را نگیرد، ولی تا ریال آخر را از باشگاه با شکایت هم شده می‌گیرد. آقای بازیکنی که می‌گویی استقلالی هستی، یک سال به خاطر استقلال از پولت بگذر. چطور ما گذشتیم و دیگران می‌گذرند، شما هم این کار را انجام بده.

*بازیکن با اعتصاب خودش را محکوم می‌کند

کاپیتان اسبق تیم استقلال که با این تیم قهرمانی آسیا را تجربه کرده است، گفت: من ناراحت هستم که مسائل درون خانوادگی به مطبوعات کشیده شده است. استقلال مقابل لوکوموتیو بازی می‌کند و تمام تلاشش را هم انجام می‌دهد، اما این هوادار است که ضرر می‌کند. علیرضا منصوریان یک علامت سوال ایجاد کرده که اگر استقلال بد بازی کند، آن را به مصاحبه زمانی و دریافت نکردن پول بازیکنان ربط می‌دهد. من اعتقاد دارم بازیکنی که اعتصاب می‌کند، آخر سر خودش را محکوم کرده است،چون استقلال بدتر از این شرایط را هم تجربه کرده و اگر کسی ادعا می‌کند به خاطر پیراهن بازی می‌کند، نباید از این کارها انجام بدهد.

*اگر پول نداشتند چرا با یک بازیکن یک میلیارد و 200 میلیون قرارداد بستند؟

بیانی در ادامه گفت‌وگو با فارس افزود: برای من از ابتدای فصل تا امروز سوال است که اگر این باشگاه پول نداشته، چطور یک میلیارد و 200 میلیون تومان با یک بازیکن قرارداد امضا کرده است؟ من اسم بازیکن را می‌آورم، چون جانم را برای این تیم داده‌ام و حق دارم حرف بزنم. کدام کارشناسی با بازیکنی مثل امین حاج‌محمدی یک میلیارد و 200 میلیون قرارداد می‌بندد که از 17 بازی ابتدای فصل حتی یک بازی را هم روی نیمکت ننشسته است؟ از سوی دیگر تیم‌های آکادمی باشگاه استقلال پول ندارند و خانواده‌ها باید هزینه بازیکنان را بدهند. چرا باید این اتفاقات بیفتد؟ من در استقلال هم بازی کرده‌ام و هم مربیگری. همین چند سال پیش در تیم‌های پایه با جوانان کار می‌کردم و به خدا قسم اگر این یک میلیارد و 200 میلیون تومان بودجه که اول تا آخر باید به بازیکن طلبکار پرداخت شود،‌به آکادمی می‌رسید، 5 بازیکن تاپ برای سال‌های بعد از دل آن بیرون می‌آمد. خوشحالم که آن سال‌ها با یک مشت جوان کار کردم و از بین 17 بازیکن حسین قنبری و حسن یوسفی را به تیم ملی جوانان تحویل دادم، آن‌هم دست خالی و بدون حتی یک ریال. چرا باید این پول‌ها در باشگاه هدر برود و این‌گونه خرج شود؟

*هواداران اول فصل از همین بازیکنان که اعتصاب کردند حمایت کردند

وی در پایان گفت‌وگو با فارس تأکید کرد: من با مردم در خیابان و صفحات مجازی در ارتباط هستم. به شخصه معتقدم احترام اعضای هیأت مدیره باید حفظ شود، ولی تعدادی از آنها می‌خواهند خودشان را مطرح کنند، اما از این طرف با کادر فنی و بازیکنان هم حرف دارم که یادشان نرود ضعیف‌ترین نتایج تاریخ استقلال در ابتدای امسال رقم خورد و ما حتی 20 دقیقه فوتبال درست و حسابی از تیم در نیم فصل اول ندیدیم. همین هیأت مدیره و هواداران استقلال از بازیکنان کنونی که اعتصاب کرده‌اند حمایت کرده و حالا درست نیست که به خاطر پول اعتصاب صورت بگیرد.من امیدوارم این مسائل هرچه سریع‌تر تمام شود و مردم این‌گونه ضرر نکنند، چون هوادار است که حرص تیم را می‌خورد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین