اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۱۰۰
هوشنگ نصیرزاده مسئولیت مردود شدن گل سالم وحید امیری در مسابقه روز گذشته پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان را متوجه کمک داور این دیدار می کند.
۱۴:۴۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| کمک‌داور گل پرسپولیس را مردود کرد نه داورهوشنگ نصیرزاده، کارشناس داوری در خصوص صحنه منجر به گل دوم و پذیرفته نشدن آن اینگونه توضیح داده است:

در جریان بازی پرسپولیس و استقلال اهواز در صحنه ای که منجر به گل پرسپولیس شد صحنه ای اتفاق افتاد که به نظر می رسید داور مسابقه به دلیل عدم استفاده از آوانتاژ مرتکب اشتباه شد . در حالی در آن صحنه کمک داور بازی ابوالفضلی با بالا بردن پرچم خود اعلام آفساید می کند و این موضوع در تصاویز تلویزیونی به صورت پنهان مانده بود اغلب کارشناسان داوری که قضاوت تلویزیونی داشتند از پرچم زدن کمک داور مسابقه بابت مردود کردن این گل غافل ماندند.

مطالعه تصویر نشان می داد بعد از اینکه داور مسابقه توسط گوشی خود و همینطور توسط پرچم کمک داور متوجه آفساید می شود مسابقه را متوقف می کند ولی به این خاطر که زمان بین خطا و اعلام آفساید بسیار کم بوده . بالاجبار خطای اول را اعلام می کند که در واقع برهم زدن فرصت آشکار گلزنی است که می توانست یک اخراج برای بازیکن تیم استقلال خوزستان داشته باشد.

به هر صورت مردود کردن گل توسط داور مسابقه اتفاق نیفتاد بلکه توسط کمک داور بود که این موضوع نیز مدنظر همکاران ما نبود و تصور کردند که داور مسابقه بوده که از آوانتاژ استفاده نکرده است. به همین دلیل می توان گفت گل دوم پرسپولیس را کمک داور مردود کرد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین