اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۰۶۲
هجوم تکراری هواداران و سلفی‌بگیران به میکسدزون یک‌بار دیگر باعث شد تا اصحاب رسانه برای انجام رسالت خبری خود دچار مشکل شوند و مشخص نیست هیات فوتبال استان تهران چه زمانی به این مورد رسیدگی خواهد کرد.
۲۱:۳۶ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| یک‌بار دیگر بی‌نظمی‌های تکراری میکسدزون و مشکلات خبرنگاران برای گرفتن مصاحبه با بازیکنان و مربیان بعد از بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان تکرار شد تا اصحاب رسانه برای انجام وظیفه خبر رسانی خود دچار مشکل شوند.

نکته جالب و البته عجیب اینجاست که خبرنگارانی که کارت مخصوص سازمان لیگ را در اختیار دارند برای رسیدن به محل مصاحبه با بازیکنان و مربیان باید چندین مرحله را طی کنند و کارت آنها مورد بررسی قرار بگیرد اما مشخص نیست که مردم عادی و هواداران برای گرفتن عکس سلفی به میکسدزون می‌آیند چطور تا این حد آزادانه به این محل می‌رسند.

این بی‌نظمی و ناهماهنگی آنقدر تکرار شده که شاید خود خبرنگاران از پرداختن به آن خسته شدند اما حبیب‌الله شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران نه تنها تاکنون واکنش مثبتی به این خواسته به حق خبرنگاران نشان نداده بلکه در پاسخ به سوال خبرنگاران در این مورد جواب‌های بی‌ربط می‌دهد و مشخص نیست وظیفه او و مجموعه زیرنظرش در این زمینه چه نقشی دارند.

شاید بهتر است شیرازی که به دنبال اجرای ظاهری قوانین است نگاهی با چشم باز به محل مصاحبه خبرنگاران با بازیکنان بیندازد تا ببیند اصحاب رسانه در میان هجوم سلفی‌بگیران چطور باید به رسالت خود عمل کنند.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری