اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۰۵۱
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سختی را مقابل استقلال خوزستان پشت سر گذاشتیم.
۲۰:۵۵ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| سید جلال حسینی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی سختی را مقابل تیمی که در آسیا نتایج خوبی گرفته است، پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: استقلال خوزستان مهره‌های خوبی دارد که می تواند برای هر تیمی خطرناک باشد از هواداران تشکر می‌کنم که امروز آمدند و حمایت کردند؛ البته ما هم موقعیت‌های خوبی داشتیم که گل نکردیم اما به خوبی بازی را کنترل کردیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره سوت‌های داور گفت: داور در برخی موارد می‌توانست آوانتاژ بدهد که این کار را نکرد و بی‌دلیل سوت زد.

حسینی درباره اختلافش با مهدی رحمتی، گفت: به خاطر فوتبال با هم قهر نمی‌کنیم البته هنوز با رحمتی صحبت نکرده‌ام اما بعد از دربی گفتم که او مقصر است و به خاطر خوشحالی که مقابل من کرد ناراحت هستم.

وی درباره مطالبات بازیکنان پرسپولیس و اینکه آیا مشکلات مالی حل شده است، گفت: طبق قرارداد و برنامه‌ریزی‌های پیش‌بینی شده پرداخت‌ها انجام می‌شود تمام باشگاه‌ها مشکل دارند ام متاسفانه مشکلات در حال بیشتر شدن است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره مطالباتش از نفت تهران گفت: متاسفانه باشگاه نفت نه تنها پول بازیکنان این فصلش را نداده است بلکه سال قبل را هم نداده است و مطمئن باشید سال آینده هم چنین کاری را می‌کند.

حسینی درباره نزدیک شدن پرسپولیس به قهرمانی گفتن: 6 بازی دیگر و روزهای سختی را در پیش رو داریم.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری