اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۰۴۱
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: فردا با یک تیم مدعی بازی داریم اما روز سختی را برای حریف رقم می‌زنیم.
۱۹:۳۹ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان - تراکتورسازی، گفت: فردا با تیم خوب تراکتورسازی بازی داریم که سالیان سال است که خود را به عنوان تیم مدعی معرفی کرده است. فردا آنها با برنامه ریزی مناسب بازی می‌کنند و از هیچ کوششی برای کسب سه امتیاز دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: تیم تراکتورسازی صاحب مهره‌های خوب و با تجربه‌ای است که می‌تواند جریان بازی را تغییر دهد.آنها مربی با دانشی هم دارند که شناخت خوبی از فوتبال خوزستان و به طور کلی فوتبال ایران دارد. قلعه‌نویی تیم خوبی را سازماندهی کرده و رقیب اصلی صدرنشین کشور هستند. ما هم تیم فولاد هستیم و تیم جوانی داریم. دنبال ثبات در تیم هستیم.

سرمربی فولاد خوزستان در ادامه با بیان اینکه ناراحتم که چرا امتیازات زیادی را از دست دادیم، تصریح کرد: در این بازی میزبان هستیم و تلاش می‌کنیم 3 امتیاز را به دست بیاوریم. امیدوارم با حمایت پر شور هوادارانمان بتوانیم این برد را به عنوان عیدی آخر سال به مردم خوب خوزستان تقدیم کنیم. هر چند تیم جوانی هستیم ولی شک ندارم با تمرینات بسیار خوبی که انجام دادیم فردا روز سختی را برای تراکتورسازی رقم خواهیم زد.

سعداوی در پاسخ به این پرسش که چرا تیم فولاد در نیم فصل دوم نتوانسته‌ است نتایج خوبی کسب کند، خاطرنشان کرد: اگر بحثتان فقط نتیجه باشد من هم با شما هم عقیده هستم. هر چند فقط 3 امتیاز نسبت به دور رفت مسابقات کمتر به دست آورده‌ایم اما چند عامل روی این موضوع تأثیر داشته است. اول از همه اینکه به نظرم بدشانسی گریبان تیم ما را گرفته و در هر بازی فرصت‌های خوبی را از دست می‌دهیم. مسئله دوم داوری است که در برخی از بازیها کاملاً به ضرر ما بوده است.

وی اضافه کرد: مشکل سوم تیم ما مصدومیت‌هایی است که برخی از بازیکنانمان دچار آن شده‌اند. بعد از همه اینها هم اشتباهات فردی بوده و شاید هم کار ما ایراد داشته است. در مجموع در نتیجه‌گیری خوب نبودیم اما در کیفیت بازی از بازیکنانم راضی هستم. امیدوارم با کسب چند نتیجه خوب به جدول برگردیم. ما جوان‌ترین و بومی‌ترین تیم لیگ هستیم اما نمی‌توانیم به یکباره 10 بازیکن جوانمان در ترکیب قرار دهیم باید کم‌کم و طبق یک پروسه این کار را انجام دهیم. ما باید فقط به فکر این باشیم که جوانانمان را تمرین دهیم.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص داوری مسابقات تیم فولاد گفت: برای من این شائبه ایجاد شده که چرا داوری که بازی ما و گسترش را سوت زده است (رضا کرمانشاهی) در بازی فردا هم برای ما قضاوت خواهد کرد. آیا در کشور داور دیگری وجود ندارد؟

سعداوی در پایان با اشاره به تیم فولاد(ب) و مشکلاتی که برای آن تیم به وجود آمده است، گفت: بحث من در مورد تیم فولاد(ب) این است که چرا این تیم را سازماندهی نمی‌کنند. چرا وقتی این تیم نتایج خوبی می‌گیرد باید بازیکنانش به حال خود رها شوند و بیکار شوند. باید فکری به حال این باشگاه و بازیکنان این تیم کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین