اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۰۳۹
مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز کار تیمش را در دیدار مقابل فولاد خوزستان دشوار توصیف و تأکید کرد که هر دو تیم در بازی فردا به دنبال برد هستند.
۱۹:۳۶ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| میگوئل تکسیرا در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان - تراکتورسازی، اظهار داشت: می‌دانیم که فردا بازی سختی داریم. فولاد تیم خوبی است و سازماندهی شده و رو به جلو بازی می‌کنند. فولاد موقعیت‌های خوبی را در همه بازی‌ها داشته است و باید در دیدار مقابل این تیم با تمرکز بالایی بازی کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی افزود: فولاد در دو دیدار گذشته‌اش نیز متوقف شده، اما شرایط دیدار فردا متفاوت است. فردا هم ما و هم فولاد خوزستان هر دو برای برد به میدان می‌رویم. هدف تراکتورسازی بازی رو به جلوست، اما می‌دانیم که یک بازی سخت انتظار ما را می‌کشد. این شرایط برای تیم فولاد وجود دارد و آنها مقابل تراکتورسازی کار راحتی نخواهند داشت، اما هر تیمی که با تمرکز بالا به میدان برود می‌تواند در پایان بازی امتیاز را از آن خودش کند.

تکسیرا با اشاره به بیشتر شدن اختلاف تراکتورسازی با پرسپولیس صدرنشین خاطرنشان کرد: ما در نیم‌فصل اول عملکرد خوبی داشتیم، اما بعد از آن چند بازیکن‌مان را از دست دادیم و بعد هم نتوانستیم جایگزینی برای آنان جذب کنیم، اما با صحبت‌های امیر قلعه‌نویی حداقل تمرکزمان را حفظ کردیم. اگر در نیم‌فصل اول برخی امتیازات را از دست نمی‌دادیم شاید الان وضعیت بهتری داشتیم. اگر این اتفاقات برای تراکتورسازی نمی‌افتاد ما الان مدعی اول قهرمانی بودیم. با این اتفاقات، اما بازیکنان ما تعدادشان کم شد و در کنار آن روزهای سختی را تجربه کردیم.

وی ادامه داد: با تمام اتفاقاتی که برای ما افتاد دست‌های‌مان را پایین نیاوردیم و تسلیم نشدیم. با توانمندی کادر فنی ما الان خودمان را جمع و جور کردیم و توانستیم کم نیاوریم. ما در برخی بازی‌ها اذیت شدیم، اما تا دیدار پایانی برای رسیدن به اهدافی که داریم تلاش می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره آخرین وضعیت نوراللهی و عالیشاه در این تیم گفت: هر دوی آنها بازیکنان باشخصیتی هستند. من آنها را می‌شناسم و می‌دانم که از لحاظ ادب، اخلاق و شخصیت افرادی قوی هستند. آنها در نیم‌فصل از پرسپولیس به تراکتورسازی آمدند و برای اینکه خودشان را در تراکتورسازی پیدا می‌کردند نیاز به زمان داشتند. این شرایط نه تنها برای بازیکنان بلکه برای همه انسان‌ها نیز پیش می‌آید. زمانی که یک فرد شغل و یا مکان زندگی‌اش را تغییر می‌دهد برای تطبیق دادن خودش با شرایط جدید نیاز به زمان دارد. زندگی حرفه‌ای ورزشکاران نیز کوتاه است.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری