اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۰۱۸
تیم تراکتورسازی در غیاب محمد ایرانپوریان مقابل فولاد تغییراتی در ترکیب خود خواهد داشت.
۱۸:۱۵ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| شاگردان امیر قلعه نویی در چارچوب رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فردا عصر مقابل فولاد خوزستان به میدان می روند. تراکتورسازی بعد از تساوی هفته گذشته مقابل سایپا برای پیروزی در این مسابقه برنامه ریزی کرده تا بتواند جایگاه دوم خود را حداقل حفظ کند. از سوی دیگر سرخپوشان تبریزی محمد ایرانپوریان را در مسابقه فردا به دلیل 3 اخطاره بودن در اختیار ندارند. با توجه به غیبت ایرانپوریان احتمالا ترکیب تراکتور دستخوش تغییراتی خواهد شد.


سرمربی تیم تراکتورسازی فردا از خالد شفیعی و هادی محمدی در پست دفاع وسط استفاده می کند و سعید آقایی را در دفاع چپ به کار می گیرد. ابهام خط دفاع برای انتخاب جایگزین ایرانپوریان است. قلعه نویی دو راهکار برای این دفاع راست دارد؛ یکی از اینکه شهرام گودرزی ذاتا مهاجم را در دفاع راست به کار بگیرد و راه دوم اینکه محمدرضا مهدی زاده که یک مدافع وسط است و در هفته های گذشته هافبک تدافعی بازی کرده، در دفاع راست به میدان برود.اگر نظر قلعه نویی این باشد مهدی زاده در دفاع راست به میدان برود آنوقت جای او در هافبک تدافعی خالی می شود و در چنین شرایطی باید محمد نوری در پست هافبک تدافعی به میدان برود.


با توجه به علاقه امیر قلعه نویی به سبک بازی مهدی زاده احتمال اینکه او در خط دفاع به میدان برود، بیشتر از بازی کردن شهرام گودرزی در این قسمت از زمین است.


در خط هافبک بازی کردن مهدی کیانی، کرار جاسم و محمد ابراهیمی قطعی است؛ حاتمی نیز احتمالا بعد از یک جلسه محرومیت به ترکیب تراکتورسازی برمی گردد و زوج ادینیو را در خط حمله تشکیل می دهد.


دغدغه دیگر امیر قلعه نویی برای بازی با فولاد مصدومیت محمدرضا اخباری از ناحیه کمر بود که مشکل او حل شده و می تواند تیمش را همراهی کند.


ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل فولاد به شرح ذیل است:


محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، هادی محمدی، سعید آقایی، محمد رضا مهدی زاده، مهدی کیانی، محمد نوری، کرار جاسم، محمد ابراهیمی، فرزاد حاتمی ولوسیانو ادینیو.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری