اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۰۱۵
مدیرعامل باشگاه فولاد وضعیت مالی باشگاه های فوتبال ایران را بسیار بد توصیف و از اقدام جدید فدراسیون و سازمان لیگ تقدیر کرد.
۱۷:۴۵ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| به نقل از سایت باشگاه فولاد، علیرضا اژدری زاده در این رابطه اظهار داشت: وضع اقتصادى باشگاه‌ها خوب نیست و درآمدهاى فوتبالى بخصوص درآمد حق بخش تلویزیونى تحصیل نمى‌شود؛ با این شرایط بهتر است که آقایان یا فوتبال راتعطیل کنند یا همکارى صورت بگیرد تا درآمد‌هاى فوتبال براى باشگاه‌ها حاصل شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد افزود: نمى‌شود بند اول از فرم درآمدى بودجه که از طرف فیفا به باشگاه‌ها ابلاغ شده حق پخش تلویزیونى باشد و در کل دنیا ٤٠ درصد از درآمدهای باشگاه‌ها از محل حق پخش باشد ولى باشگاه‌های فوتبال کشور ما از ندارى در بدترین شرایط ممکن باشند و در همین حال تعدادی از فعالان برنامه هاى تلویزیونى از درآمدهاى سرشار فوتبال میلیاردر شوند.

علیرضا اژدری زاده در حمایت از قانون جدید فدراسیون، گفت: اینکه سازمان لیگ و سازمان اقتصاد و بازاریابى فدراسیون فوتبال تصمیم به جلوگیرى از ورود هرگونه دوربین فیلمبردارى کرده کار بجا و در حقیقت دفاع از حق باشگاه ها کرده است. من تاکید مى‌کنم تا بیش ازاین وضع اقتصادى باشگاه ها خراب نشده به فکر درآمدهاى فوتبالى باشند.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان اظهار داشت: جا دارد از حامیان مالى اصلى باشگاه ها که همیشه بدون هیچ توقع و چشم داشتى یار و یاور ما بودند تشکر و قدردانى کنیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری