اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۹۹۵
سرمربی پیکان گفت: زمین فوتبال با همه کوچکی‌اش درس‌های بزرگی دارد.
۱۶:۱۰ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| مجید جلالی سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پدیده اظهار داشت: زمین فوتبال با همه کوچکی اش درس های بزرگی دارد، اگر اهل آموختن باشیم.

وی ادامه داد: گاهی اوقات زمانی که فکر می‌کنید همه چیز تمام شده و امیدی ندارید، امیدوار می‌شوید، این خاصیت فوتبال است. همچنین باید بدانید که بازیکنان بزرگ تأثیر زیادی در فوتبال دارند. در فوتبال گاهی اوقات در چند دقیقه غیرممکن، ممکن می‌شود. زمانی که من در پاس بودم، تأخیر تأثیر بازیکنان بزرگ مثل نکونام، برهانی و عزیزی و در تیم صبا هم تأثیر بازیکنانی مثل دایی و بختیاری‌زاده را دیده‌ام. در حال حاضر هم در تیم پیکان بازیکنان خوبی مثل رحمان احمدی، صادق بارانی، ابوالفضل احمدی و خیلی از جوانان دیگر را داریم که شرایط تیم را درک کرده‌اند و می‌دانند چه مسئولیت‌هایی دارند و از آنها می‌خواهم که به بهترین شکل به مسئولیت‌شان عمل کنند. بازی‌های باقیمانده فرصت خوبی است تا بتوانیم قابلیت‌های خودمان را نشان بدهیم. 

سرمربی پیکان در مورد بازی با پدیده اظهار داشت: وقتی هدف بزرگ‌تری داریم باید قدم به قدم جلو برویم. به بازیکنانم هم گفته‌ام اگر بخواهیم به قله برسیم، باید تخته سنگ‌ها را بگیریم و قدم‌های اول را محکم برداریم و گام به گام جلوتر برویم. بازی سنگینی با پدیده داریم که نیاز به تمرکز بالا داریم و با پتانسیلی که در بازیکنانم سراغ داریم ان‌شاءالله بتوانیم فردا پیروز شویم که این پیروزی می‌تواند امیدهای زیادی را در دل ما بارور کند.

جلالی که پیش از شروع نشست در مورد پیروزی خاطره‌انگیزه شب گذشته بارسا صحبت می‌کرد درباره این مسابقه در نشست خبری گفت: فکر می‌کنم این یک بازی فوتبال در زمین کوچک بود که اثراتش را در کل جهان می‌توان دید. من دوستان زیادی در کشورهای مختلف جهان دارم. از دیشب تا حالا دوستان من 12 کشور در قاره‌های مختلف به من پیام می‌دادند و این نشان دهنده تأثیرگذاری فوتبال است. بازی دیشب یک مسابقه تاریخی و ماندگار بود. همانطور که در گذشته بارسا در زمان بابی رابسون و وقتی که استویچکوف بازی می‌کرد یک برد 5 بر 3 هم داشتند که آن هم معجزه بود. ما می‌توانیم همچنان از زمین فوتبال درسهای زیادی یاد بگیریم و همان درس‌ها می‌تواند ما را کمک کند که بهتر باشیم و آینده بهتری را برای جوانان خود رقم بزنیم.

سرمربی پیکان در مورد غیبت دو بازیکن اصلی‌اش در بازی فردا گفت: بله ما بارانی و صادقی را نداریم و به جای آنها جوانان خوبی داریم که فکر می‌کنم بتوانند به خوبی جای این بازیکنان را پر کنند. باید بتوانیم با روزگار سخت کنار بیاییم.

جلالی درم ورد مشکلات مالی تیم‌ها و قراردادهای بازیکنان که از سوی باشگاه‌ها پرداخت نمی‌شود گفت:‌این صحبت‌هایی که می‌شود درست است. در این سال‌ها من در 16-15 باشگاه کار کردم که فقط می‌توانم بگویم از دو باشگاه چیزی نمی‌خواهم. اما خوشبختانه در باشگاه پیکان با درایت مدیران باشگاه چنین مشکلی را نداریم. قراردادهای‌مان خیلی متوسط است اما تاکنون 80 درصد مبلغ قراردادها به بازیکنان پرداخت شده که این مسئله خیلی در آرامش تیم ما تأثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/س

 
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین