اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۹۵۵
وزیر ورزش عراق ضمن حضوردر فدراسیون وزنه برداری با علی مرادی دیدار کرد.
۰۴:۴۵ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| به نقل از  روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ ظهر امروز(چهارشنبه 18 اسفند)عبدالحسین ابطان وزیر ورزش عراق ضمن حضور در فدراسیون وزنه برداری از تمرینات تیم های ملی بزرگسالان و جوانان بازدید کرد و سپس در خصوص مسائل مختلف با یکدیگر به گفت و گو پرداختند.

رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان به همراه وزیر ورزش عراق در سالن تمرین وزنه برداران بزرگسال و جوان حضور پیدا کردند.علی مرادی در ابندا به عبدالحسین ابطال وزیر ورزش عراق و همراهانش خوش آمد گفت و در ادامه بیان کرد: دو کشور دوست و همسایه ایران و عراق همکاری زیادی در زمینه های مختلف با یکدیگر دارند. مردمان هر دو کشور مسلمان هستند و دین  و آیین مشترک با هم دارند.

عبدالحسین ابطان همچنین در بخشی از صحبت های خود برای ملی پوشان کشورمان اظهار داشت: ورزش وزنه برداری کشورم در جهان آنچنان قدرتمند و مدعی نیست و تجربیات شما می تواند به پیشرفت ما کمک کند. می دانم که وزنه برداران ایرانی برای بالا بردن وزنه از ائمه اطهار همچون حضرت علی(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) نیرو می گیرند. من اهل نجف هستم و هرگاه به عراق برای زیارت عتبات عالیات آمدید ما شما را در روی چشم و قلب خود پذیرایی می کنیم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: وزنه برداری
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین